۰
غرش مردم شهرستان تفتان بر علیه رژیم صهیونیستی؛

تظاهرات مردم تفتان علیه رژیم صهیونیستی

مردم شهرستان تفتان برای اعلام انزجار از اسراییل و دفاع از مظلومیت فلسطین بصورت خود جوش راهپیمایی کردند.
تظاهرات مردم تفتان علیه رژیم صهیونیستی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،مردم شهرستان تفتان همچون سراسر کشور، انزجار خود را از رفتار بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی نشان دادند و با راهپیمایی، کودک کشی و حمله به بیمارستان در فلسطین را محکوم کردند.

مردم شهرستان تفتان  با در دست داشتن پرچم فلسطین در این راهپیمایی حضور یافته و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.


علیرضا شهنوازان  با بیان اینکه امروز مردم استان غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتند، بیان  کرد: در هفته های گذشته جبهه مقاومت با عملیات "طوفان الاقصی" انتقام تاریخی از رژیم اسرائیل گرفت تا آشکار شود معادله قدرت در غرب آسیا و فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته و دارای ابعاد گوناگونی است که در طول ۶۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

فرماندار تفتان تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی عملیاتی پیچیده، ترکیبی و غرور انگیز بود که در میدان نبرد شکست اطلاعاتی و نظامی‌ را برای رژیم اشغالگر صهیونیسم در پی داشت.

وی عنوان کرد: در پی این شکست رژیم صهیونیستی مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها حتی غیر نظامیان بی‌گناه را به خاک و  خون کشیده است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور قطعنامه ای جنایت های صهیونیست ها علیه کودکان مظلوم غزه را محکوم کردند و به امریکا هشدار دادند بیش از این از رژیم اسرائیل دفاع نکند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 453372
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *