۰
در خطبه های عبادی سیاسی خاش مطرح شد؛

بیانیه نهایی مجمع اسلامی بیانیه ایی تشریفاتی بود

امام جمعه موقت خاش گفت:بیانیه نهایی مجمع اسلامی بیانیه ایی تشریفاتی بود،امروز حتی بعضی کشور های اسلامی با اسرائیل همکاری میکنند انسان مسلمان این درد را باید به چه کسی بگوید؟
بیانیه نهایی مجمع اسلامی بیانیه ایی تشریفاتی بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما حجت الاسلام و المسلمین حسن شیبک  در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بیان کرد:امروز حتی بعضی کشور های اسلامی با اسرائیل همکاری میکنند انسان مسلمان این درد را باید به چه کسی بگوید؟

امام جمعه موقت شهرستان خاش تصریح کرد:فردا روز ایران روز منطقه و روز جهان است طوفان الاقصی که در ۷اکتبر به پا شد دنیا را غافلگیر کرد و همه نهاد ها و بخش های اطلاعاتی دنیارا بهت زده کرد .

وی عنوان کرد:این عملیات باعث شکست بزرگ رژیم صهیونیستی شد و هیمنه پوشالی آنرا از بین برد.

حجت الاسلام شیبک افزود: رژیم صهیونیستی با  چهارمین ارتش دنیا گنبد اهنینی که میگفتند پیشرفته ترین سامانه پدافندی دنیا است در آن روز در بیست دقیقه شکست خورد و در نتیجه این شکست است که اسرائیل  هنوز گیج است و اینگونه دست به نسل کشب و بمباران بیمارستان ها میزند تا این ابروریزی و این شکست را جبران کند البته که به گفته  رهبر معظم انقلاب این یک ضربه غیرقابل ترمیم است.

وی اذعان کرد:شهید مطهری در سال چهل و هفت سخنرانی داشت گویا که برای امروز گفته شده عنوان کرد اگر امروز پیغمبر زنده بود درباره چه چیزی می اندیشید والله قسم که پیغمبر در قبر مقدسش از یهود میلرزد اگر کسی نگوید گناه کرده و اگر من نگویم گناه کردم والله قسم که همه ما در مقابل فلسطین مظلوم مسئولیت داریم .

امام جمعه موقت خاش در زمینه همکاری کشور های اسلامی با اسرائیل گفت:در مجمع اسلامی که با ۳۵روز تاخیر انجام شد مشخص شد برخی کشور های اسلامی با اسرائیل همکاری میکنند و  متاسفانه در بیانیه نهایی خود به گوشزد های رئیس جمهور ایران مبنی بر قطع ارتباط و تخریم کامل اسرائیل توجهی نشد و پس از این مجمع اسرائیل در فضای مجازی پیامی خطاب به حکام عربی منتشر کرد که اگر میخواهید در قدرت باشد ساکت بمانید در کشور ما بعضی تریبون داران هم متاسفانه یا از یهودیانی در قران درباره آنها هشدارداده شده حمایت می کنند یا سکوت کرده اند .

وی در ادامه گفت:مردم مظلوم فلسطین چه گناهی کرده اند که هم اسرائیل غاصب به انها ظلم کند هم  از همکیشان و ادیان الهی مورد حمایت نباشند مسلمان این درد ها را به چه کسی باید بگوید؟

حجت الاسلام والمسلمین شیبک با اشاره به پیش رو بودن هفته بسیج بیان کرد:بسیج در مواقع ضروری و بحران کشور اولین نهادی بوده که در صحنه حاضر شده چه در سیل و زلزله چه مسائل فرهنگی و اقتصادی و امنیتی  این شجره طیبه در دفاع مقدس و تمام طول سالیان انقلاب عامل نجات کشور از بحران و سختی بودو این تفکر بسیجی مربوط به داخل کشور نیست و امروزه شاهد ترویج تفکر بسیجی در اقصی نقاط دنیا هستیم .

وی عنوان کرد:امربه معروف و نهی از منکر صدقه است راهنمایی کسی که راه را گم کرده صدقه است  حتی دور کردن سنگ و خار از راه صدقه است از دیگر اثار ان دفع بلا و دوری  از مرگ بد از اثار صدقه است بخشش گناهان و شفای مریض هم از اثار صدقه است.انتهای خبر/
      
    
    
  
    تصویرفایلموقعیت مکانیپخش زنده از دستگاه خارجی0باز ارسالحذف
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 453483
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *