۰
مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران:

مردم جهان از ظلم صهیونیست‌ها آگاه هستند

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همه باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم تا وعده حق الهی به زودی محقق شده و مظلوم بر ظالم پیروز شود.



نرگس طالبی با اشاره به اتفاقات اخیر و عملیات طوفان الاقصی درگفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: امروز در عملیات طوفان الاقصی شاهد تحقق وعده الهی در نصرت نیرو‌های مقاومت و یاری مظلوم هستیم.


مسئول فرهنگی حوزه علمیه‌های استان تصریح کرد: با یاری پروردگار، دعای خیر امت و رهبری‌های پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بعد از بیش‌تر از ۷۰ سال اسرائیل غاصب و غده سرطان جهان اسلام، با یک شکست بزرگ مواجه شده است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در طول این سال‌ها ظلم، ستم و آوارگی زیادی بر مردم مظلوم فلسطین وارد کردند افزود: خداوند انتقام سختی از اسرائیلی‌ها گرفته است و آن‌ها امروز‌امیدی برای آینده ندارند.

طالبی عنوان کرد: طوفان الاقصی که ویژگی‌هایی به دنبال داشت از جمله اینکه اولین حمله نیروی مقاومت در روز اول، غافلگیری شدیدی را برای صهیونیست‌ها به دنبال داشت و حیثیت و آبروی رژیم صهیونیستی به باد رفت و شکننده بودن و آسیب‌پذیری ارتش و نیروی دفاعی رژیم صهیونیستی رو به تصویر کشید.

وی گفت: دروغین بودن عنوان «گنبد آهنین» را نشان داد و آهنین بودن گنبد را به چالش کشید دروغین بودن سایر ادعا‌های صهیونیست‌ها را محتمل و کاملاً امکان‌پذیر کردترسی در دل صهیونیست‌ها ایجاد کرد که دیگه آرام و قرار ندارند و احساس امنیت در دل شهروندانشان از بین رفت و این زمینه‌ای است برای فرار از سرزمین‌های اشغالی که غصب کرده بودند و همچنین طوفان الاقصی ایجاد انگیزه در ملت‌های مبارز را به دنبال داشت.


این مقام مسئول با تأکید براینکه امروز همه جهان نسبت به ظلم حکومت جعلی صهیونیست‌ها آگاه شدند بیان کرد: همه باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم تا وعده حق الهی به زودی محقق و مظلوم بر ظالم پیروز شود.

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران استان در پایان افزود: هرکس هر کاری که می‌تواند باید انجام دهد و نباید از کمک اقتصادی، کمک نظامی و حمایت معنوی برای مردم مظلوم فلسطین دریغ کرد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 453343
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *