۰
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سیستان و بلوچستان:

فروپاشی اسرائیل نزدیک است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سیستان و بلوچستان گفت: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.
فروپاشی اسرائیل نزدیک است
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی عرب خالص در گفتگو با خبر‌نگار تفتان ما در خصوص پیروزی جبهه مقاومت بیان کرد: حق ذاتی ملت مظلوم فلسطین در دفاع از نفس، سرزمین و مقدسات خویش در مقابل اشغال، تجاوز، تعدی روزمره و تروریسم سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی، بر اساس کلیه موازین شناخته شده بین‌المللی و اصول بنیادین حقوق بین‌الملل حقی طبیعی و مشروع است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان با بیان اینکه روند فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است افزود: نیرو‌های مقاومت خوب می‌دانستند رژیم اشغالگر قدس برای بعد از تعطیلات قصد حمله به نوار غزه را دارد.
 
عرب خالص عنوان کرد: در طول چند دهه‌ای که از عمر ننگین رژیم صهیونیستی می‌گذرد، تلاش نظام سلطه بر این بوده که چهره‌ای خشن، شکست‌ناپذیر و باابهت از رژیم صهیونیستی ترسیم نماید.
 
این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون مسلمانان فلسطین با مظلومیت از خود دفاع می‌کردند؛ اما در این عملیات، وارد سرزمین‌های اشغالی شده و تعداد زیادی از غاصبان صهیونیستی را به درک واصل کرده و به اسارت درآوردند.
 
وی خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که نه دیوار‌های بلند و نه گنبد آهنین، توان حفاظت از رژیم نامشروع صهیونیستی را نخواهد داشت و مهم‌تر از همه اینکه روحیه شهرک‌نشینان صهیونیستی است که روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود و بسیاری از آن‌ها خروج از سرزمین‌های اشغالی را در ذهن خود تمرین می‌کنند و این به معنای فروپاشی اجتماعی و هویتی رژیم صهیونیستی است که با هیچ سلاح و ارتش و حمایت خارجی قابل‌جبران نیست.
 
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بیان کرد: طوفان الاقصی نامی ماندگار، آشکار و شاهکار در مطالعات استراتژیک و نظامی جهان خواهد شد. عملیاتی که با دل‌وجان سربازان و سرداران مقاومت در تمامی منطقه، بساط ظلم و جور صهیونیست‌ها را به آتش کشید و امیدی تازه در دل ملت فلسطین دمید.
 
 
عرب خالص با اشاره به گفتمان رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید... تصریح کرد: تا زمان نابودی این رژیم اشغالگر به مدد خداوند متعال مقاومت ادامه خواهد داشت.
 
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بداند امروز جوانان ایران حامی جبهه مقاومت اسلامی و برای دفاع از مردم فلسطین آماده اعزام به نوار غزه هستند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 453334
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *