غرش مردم شهرستان تفتان بر علیه رژیم صهیونیستی؛

تظاهرات مردم تفتان علیه رژیم صهیونیستی

30 مهر 1402 ساعت 12:15

مردم شهرستان تفتان برای اعلام انزجار از اسراییل و دفاع از مظلومیت فلسطین بصورت خود جوش راهپیمایی کردند.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،مردم شهرستان تفتان همچون سراسر کشور، انزجار خود را از رفتار بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی نشان دادند و با راهپیمایی، کودک کشی و حمله به بیمارستان در فلسطین را محکوم کردند.

مردم شهرستان تفتان  با در دست داشتن پرچم فلسطین در این راهپیمایی حضور یافته و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.


علیرضا شهنوازان  با بیان اینکه امروز مردم استان غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتند، بیان  کرد: در هفته های گذشته جبهه مقاومت با عملیات "طوفان الاقصی" انتقام تاریخی از رژیم اسرائیل گرفت تا آشکار شود معادله قدرت در غرب آسیا و فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته و دارای ابعاد گوناگونی است که در طول ۶۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

فرماندار تفتان تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی عملیاتی پیچیده، ترکیبی و غرور انگیز بود که در میدان نبرد شکست اطلاعاتی و نظامی‌ را برای رژیم اشغالگر صهیونیسم در پی داشت.

وی عنوان کرد: در پی این شکست رژیم صهیونیستی مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها حتی غیر نظامیان بی‌گناه را به خاک و  خون کشیده است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور قطعنامه ای جنایت های صهیونیست ها علیه کودکان مظلوم غزه را محکوم کردند و به امریکا هشدار دادند بیش از این از رژیم اسرائیل دفاع نکند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453372

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/report/453372/تظاهرات-مردم-تفتان-علیه-رژیم-صهیونیستی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir