۰
رهبر انقلاب:

طوفان الاقصی ادامه پیدا کند سیاست‌های آمریکا را محو خواهد کرد

رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان تأکید کردند: حادثه تاریخ‌ساز طوفان الاقصی به معنای واقعی کلمه توانست جدول سیاست‌های آمریکا در این منطقه را برهم بریزد و ان‌شاءالله این طوفان ادامه پیدا کند جدول را محو خواهد کرد.
طوفان الاقصی ادامه پیدا کند سیاست‌های آمریکا را محو خواهد کرد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، به مناسبت هفته بسیج صبح امروز، هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به تحولات غزه تأکید کردند: حادثه تاریخ‌ساز طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است؛ اما آمریکا زدایی است.
 
ایشان فرمودند: این حادثه تاریخ‌ساز به معنای واقعی کلمه توانست جدول سیاست‌های آمریکا در این منطقه را برهم بریزد و ان‌شاءالله این طوفان ادامه پیدا کند جدول را محو خواهد کرد.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: حرکت وحشیانه و بی‌رحمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، نه فقط آبروی خود رژیم که آبروی آمریکا را هم برد. آبروی کشورهای معروف اروپایی را هم برد، بلکه آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.
  
ایشان تصریح کردند: فرهنگ و تمدن غرب، همان تمدنی است که وقتی با بمب فسفری پنج هزار کودک را شهید می‌کند، رژیم فلان کشور غربی می‌گوید اسرائیل دارد از خودش دفاع می‌کند. این دفاع از خود است؟ فرهنگ غرب این است. در این قضیه فرهنگ غرب بی‌آبرو شد.
 
فرمانده معظم کل قوا ادامه دادند: فجایع ۵۰ روز اخیر، فشرده جنایات ۷۵ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین است؛ طوفان‌الاقصی خاموش‌شدنی نیست و بدانند که این وضع هم ادامه پیدا نخواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است. دیدگاه جمهوری اسلامی، به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان اظهار داشتند: بسیج یادگار گران‌بهای امام برای کشور است. امام آفرینندهٔ بسیج و پدر بسیج است. درعین‌حال خود آن بزرگوار می‌گوید که من افتخار می‌کنم که یک بسیجی‌ام. شأن بسیج این است. خب، از فرمایشات امام چند نکته را در باب بسیج من عرض می‌کنم. نکتهٔ اول این است که منطق بسیج مقاوم‌سازی حداکثر [ی] کشور در مقابل تهدیدها و خطرهاست.
 
فرمانده معظم کل قوا افزودند: بسیج برای حداکثرسازی امکان مقاومت کشور است در مقابل هر خطری، در مقابل هر تهدیدی. این منطق در ایجاد بسیج عامل اصلی بود. امروز هم همین منطق وجود دارد و این منطق به‌روز است. امروز هم وجود بسیج لازم است با تفصیلی که حالا وجود دارد.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: در این چهل و چند سال کارنامهٔ بسیج هم تأیید می‌کند درست بودن این هدف‌گیری را. نشان می‌دهد دقیق بودن این دوراندیشی و روشن‌بینی امام را. در یک مواقعی در این کشور پیش آمد عزیزان من که حضور بسیج برای کشور سرنوشت‌ساز شد.
 
رهبر انقلاب ادامه دادند: یکجا امام می‌گوید که: بسیج لشکر مخلص خداست. لشکر مخلص خدا، روی کلمات دقت کنید. یک‌جای دیگر امام می‌گوید: بسیج مدرسهٔ عشق است. خب این دو توصیف را کنار هم بگذاریم، لشکر مخلص خدا نشان می‌دهد که بسیج رزمنده است، لشکر برای رزم است، برای جنگ است. رزمنده بودن یعنی چه؟ یعنی هم قدرت مادی و جسمانی داشتن، هم اراده و شجاعت روحی داشتن، هم تدبیر و ترفند جنگی بلد بودن، نمونه‌اش امیرالمؤمنین است در مقابلهٔ با عمرو بن عبدود. لشکر مخلص خدا یعنی چه؟ یعنی این ذخیرهٔ عظیم مغتنم برای قدرت‌یابی شخصی نیست.
 
ایشان افزودند: از آن طرف مدرسهٔ عشق است، عاشق است بسیج عاشق است، دلباخته است. اما این عشق یک عشق هرزه‌پوی بی‌جهت بدمسیر نیست، این عشق یک عشق در ظرفیت و قابلیت یک مدرسه است.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: ظرف او یک ظرف جهت‌دار و منظم است؛ یعنی چه؟ یعنی عشق به خدا، عشق به معنویت، عشق به مردم، عشق به راه جهتی که دارد حرکت می‌کند، عاشقانه حرکت می‌کند. مدرسه یعنی این. مدرسهٔ عشق یعنی این. اینی که بسیج عاشق است. می‌گوید بسیج مدرسهٔ عشق است. عشق را با جهت مشخص تدریس می‌کند، تعلیم می‌دهد.
 
رهبر انقلاب افزودند: فرهنگ بسیجی خدمت به همه است؛ همه! آنجایی که سیل آمد بسیجی تا زانو در گل رفت برای اینکه خانهٔ سیل‌زده را پاک کند تمیز کند از صاحبخانه نپرسید شما اسمت چیست دینت چیست مذهبت چیست، قومیتت چیست، سلیقهٔ سیاسی‌ات چیست. نپرسید، رفت خدمت کرد، هر چه هست هر که هست.
 
فرمانده معظم کل قوا خطاب به بسیجیان فرمودند: از دو قطبی‌های کاذب بپرهیزید. کسانی که مبانی و اصول اسلام و انقلاب و ولایت‌فقیه را قبول دارند برادر شما هستند؛ حتی اگر سلیقه متفاوتی دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: قله‌های بسیج، سلیمانی و صیاد شیرازی و همت و بابایی و شیرودی و همدانی و فخری‌زاده و کاظمی آشتیانی هستند.

رهبر انقلاب با بیان اینکه جنبهٔ فراملی و فرامرزی بسیج خیلی مهم است، تصریح کردند: این هم در بیان امام هست. امام ملاحظه کردید، تعبیر می‌کند هسته‌های مقاومت جهانی، هسته‌های مقاومت جهانی. این همان بسیج است. بسیج ما نیست. بسیج خودشان است؛ اما همان فرهنگ است. هسته‌های مقاومت جهانی. تشکیل هسته‌های مقاومت جهانی. این تحقق پیدا کرد. یعنی الان شما نمونه‌هایش را دارید مشاهده می‌کنید در منطقهٔ خودمان.

ایشان افزودند: همان هسته‌های مقاومتی که امام خبرش را داده بود، بشارتش را داده بود، امروز در حال تعیین سرنوشت این منطقه‌اند. دارند سرنوشت این منطقهٔ ما را هسته‌های مقاومت دارد تعیین می‌کند. یک نمونه‌اش همین طوفان‌الاقصی است.

رهبر انقلاب ادامه دادند: منطق بسیج مقاوم‌سازی حداکثر کشور در مقابل تهدیدها و خطرها است.


در حال بروز رسانی...
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 453545
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *