۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۳۳ پایگاه سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: جشن نیکوکاری امسال با عنوان «عید همدلی» در ۳۳۳ پایگاه در سطح استان برگزار می‌شود.
برگزاری جشن نیکوکاری در ۳۳۳ پایگاه سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهدی عبادی  بیان کرد: جشن نیکوکاری در اسفندماه مصادف با تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط این نهاد در سراسر کشور و همچنین استان باهدف ترویج و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان در آستانهٔ سال جدید برگزار می‌شود.
 
وی افزود: کمیته امداد برای تأمین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران در سطح استان پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نمازجمعه در شهرستان‌های مختلف برپا می‌کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تصریح کرد: باتوجه‌به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و جشن نوروز جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود و جشن رمضان نیز از اوایل ماه رمضان تا پایان ماه رمضان در قالب پویش «اطعام مهدوی» برگزار خواهد شد.
 
 
عبادی اظهار کرد: امسال ۳۳۳ پایگاه ثابت و سیار جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان برپا شده است.
 
وی در خصوص روش‌های مشارکت مردم در این امر ادامه داد: برای کمک به نیازمندان علاوه بر پایگاه‌های سطح شهر، افراد می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۵۴ مربع» و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۵۲۴۲ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.
 
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تصریح کرد: کمیته امداد در ماه رمضان و طرح اطعام مهدوی با پخت غذای گرم و توزیع آن با محوریت مراکز نیکوکاری و پایگاه بسیج و مساجد و هیئت‌های مذهبی وظیفه پشتیبانی از این برنامه‌ها را دارد؛ و کلیه این کمک‌ها از سوی مردم جمع‌آوری می‌شود.
 
 
وی خاطرنشان کرد: زنگ نیکوکاری روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه، هم‌زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری، با همکاری آموزش‌وپرورش و سازمان دانش‌آموزی، در مدارس منتخب سطح استان به صدا درمی‌آید.

انتهای خبر/
 
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 453845
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *