۰
۱

تجمع دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت مقابل وزارت نفت +عکس

یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در شبکه های اجتماعی در این باره نوشت: در اواسط خرداد جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت نسبت به توقف فرآیند جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت بدون آزمون اقدام نموده و باعث بلاتکلیفی ما شده است.
 تجمع دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت مقابل وزارت نفت +عکس
به گزارش سرویس خبری تفتان ما، یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در شبکه های اجتماعی در این باره نوشت:من از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستم.دانشگاه صنعت نفت وابسته به وزارت نفت و فارغ التحصیلان گروه الف این دانشگاه با توجه به تعهد خدمتی که از سوی وزارت دارند میتوانند بدون آزمون در وزارت نفت جذب شوند و فرآیند استخدام بدون آزمون از زمان تاسیس دانشگاه توسط وزارت با هدف ایجاد انگیزه و رغبت برای جذب نخبگان کشور انجام میشد ولی در اواسط خرداد جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت نسبت به توقف این فرآیند اقدام نموده و باعث بلاتکلیفی دانشجویان و فارغ التحصیلان شده است. به همین علت در یک حرکت خودجوش مراسم امضای طومار مقابل وزارت نفت را داشتیم.




گفتنی است در همین رابطه روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت از پیگیری جدی دانشگاه خبر داده و جوابیه زیر را ارائه کرده بود:
به اطلاع دانشجویان و دانش‌آموختگان گرامی دانشگاه صنعت نفت می‌رساند که پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر ریاست محترم دانشگاه در خصوص مسائل جذب فارغ‌التحصیلان گروه الف، مقام عالی وزارت در مورخ 94/7/2 دستورات لازم برای تنظیم مقررات موجود را برای دانشجویان تا ورودی سال 94 به معاونت محترم توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت صادر فرمودند. همچنین در خصوص فارغ‌التحصیلانی که مراحل استخدامی آنها قبلاً طی شده بود نیز دستور ادامه فرایند جذب صادر شد.
اما گویی دانشجویان هنوز در این زمینه بلاتکلیفند و وضعیت آنها مشخص نیست.
یکی از این دانشجویان در این زمینه نوشت: فقط مشکل کسانی حل شد که بخشی از کارشان انجام شده بود الان ما اقدام می کنیم نامه کاریابی نمی دهند.
 
انتهای پیام/ تسنیم
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 423153
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
Iran, Islamic Republic of
مگه وزق میتونه حرف بزنه که حالا بتونه تکذیب کنه؟؟؟؟