۰

‌‌برگزاری جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان‌

مدیر کمیته امداد زاهدان گفت: بستر لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری در سطح شهرها‌، بخش‌ها و روستاهای سیستان و بلوچستان فراهم است.
‌‌برگزاری جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمود میرامامی در جلسه تخصصی هم اندیشی و همکاری جشن ملی نیکوکاری که با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: نخسین روز از مراسم شور نیکوکاری صبح روز چهارشنبه 12 اسفند ماه سال‎جاری با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس سراسر استان آغاز خواهد شد.
وی افزود: در آستانه عید نوروز و با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند و همچنین دانش‌آموزان در روزهای 12، 13 و 14 اسفند در سطح مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد، بسیج، محلات، معابر و مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
مدیر کمیته امداد زاهدان بیان کرد: براساس بخش‌نامه ابلاغی کمک‌هایی که در اولین روز مراسم شور نیکوکاری در مدارس جمع‌آوری می‌شود براساس اولویت سنجی میان دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه و مدارس دیگر توزیع خواهد شد.
میرامامی با اشاره به اینکه برنامه‌های جشن نیکوکاری در سال‌جاری با بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری همزمان در سراسر کشور و این استان برگزار می‌شود، گفت: هماهنگی‌های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن نیکوکاری در سطح ادارات چهارگانه کمیته امداد امام (ره) استان صورت گرفته است.
وی از همکاری بسیج، صداو سیما و مساجد در برپایی این پایگاه‌ها خبر داد و گفت: امسال در سطح استان پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرها‌، بخش‌ها و روستاها برپا می‌شود.
مدیر کمیته امداد زاهدان اضافه کرد: بی‌تردید در زمینه امدادرسانی و کمک به افراد بی‌بضاعت در آستانه سال جدید مردم کشور ما همیشه پیشقدم بودند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 427673
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *