۰
مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان:

پس از ۹ سال وقفه عملیات بازگشت عمره گذاران انجام شد

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پس از ۹ سال وقفه عملیات بازگشت عمره گذاران به سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام شد.
پس از ۹ سال وقفه عملیات بازگشت عمره گذاران انجام شد
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، مهدی خسروی بنجار در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: پس از ۹ سال وقفه عملیات بازگشت عمره گذاران و زایران بیت‌الله الحرام به سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: این پرواز توسط هواپیمای جمهوری اسلامی در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری با ۲۵۶ عمره‌گزار و حضور چهار خدمه در قالب سه کاروان ساعت ۱۳ در فرودگاه زاهدان بر زمین نشست.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: در بدو ورود به ترمینال بین‌المللی زاهدان زوار بیت‌الله الحرام مورد غربالگری قرار گرفتند همچنین چک گذرنامه، تحویل بار و چک گمرک انجام و از ترمینال خارج و مورد استقبال مستقبلین قرار گرفتند.

وی افزود: امسال هماهنگی خوبی بین عمره گذاران، مستقبلین و مشاعیت کنندگان صورت گرفت و با نظم خاصی در فرودگاه بین‌المللی زاهدان حضور پیدا کردند.

خسروی بنجار تشریح کرد: در پرواز برگشت تعداد کمتری از مستقبلین حضور داشتند و اداره کل فرودگاه‌های استان امکانات و خدمات موردنیاز عمره‌گزاران، مستقبلین و مشاعیت کنندگان را فراهم کرده بود و هر کاری برای کسب رضایت در سطح فرودگاه‌های استان انجام دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: در کمتر از یک ماه عملیات پذیرش و اعزام زائران حج تمتع در فرودگاه بین‌المللی زاهدان و چابهار را خواهیم داشت.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 454018
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *