۰

جشن نیکوکاری در 12 پایگاه کمیته امداد مهرستان برگزاری می‎شود

مدیر کمیته امداد مهرستان گفت: جشن نیکوکاری از 12 اسفندماه با استقرار 12 پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان برگزار می‎شود.
جشن نیکوکاری در 12 پایگاه کمیته امداد مهرستان برگزاری می‎شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ناصر ریگی در مهرستان اظهار داشت: جشن نیکوکاری 12 اسفند ماه با استقرار 12 پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان برگزار می‎شود.
مدیر کمیته امداد مهرستان افزود: جشن نیکوکاری در روزهای پایانی هر سال با مشارکت کمیته امداد، اداره آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، صدا و سیما و در تعامل با دیگر نهادها، ادارات و سازمان‎ها اجرا می‎شود.
این مسئول گفت: بهره‎مندی از تمام ظرفیت‎های منطقه و در رأس آن اداره آموزش و پرورش می‎تواند نقش موثر و کارآمدی را ضمن فرهنگ‌سازی در امر جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان مهرستان برگزار می‌شود، افزود: نواختن زنگ نیکوکاری در روز 12 اسفندماه سال جاری به صورت محوری در تمامی مدارس سطح منطقه و نمادین در یک آموزشگاه مستقل در مرکز شهرستان، توزیع قلک و پاکت جمع‌آوری کمک و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان در طول اجرای جشن از جمله برنامه‎های این ایام است.
ریگی با بیان اینکه جشن بزرگ نیکوکاری همزمان با کل کشور از روز 12 تا 14 اسفند در جریان است، گفت: به منظور جمع‎آوری کمک‎های افراد خیر و نیکوکار این خطه از کشور تعداد 7 پایگاه ثابت و 5 پایگاه سیار علاوه بر پایگاه مدارس در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
مدیرکمیته امداد مهرستان خاطرنشان کرد: همچنین جشن نیکوکاری در سال‎جاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی روز 13 اسفند در سطح شهر و 14 اسفند نیز در مصلای نماز جمعه این شهرستان با مشارکت دستگاه‎های عضو برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 428089
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *