۰
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار واحد روستایی و تعداد ۳ هزار و ۹۴۷ واحد در استان در حال ساخت است.
ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مصطفی بیک‌مداح با اشاره به ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه بر این تعداد واحد، هزار و ۴۰۵ قطعه واگذاری زمین به‌صورت انفرادی به متقاضیان صورت‌گرفته است.

وی افزود: شاخص‌ترین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بنیاد در استان در شهرستان زاهدان با ۹۳۹ واحد، سراوان با ۱۲۴۳ واحد، شهرستان با ۴۸۸ واحد، کنارک ۴۵۰ واحد و سیب و سوران با تعداد ۴۱۱ واحد است که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال پیگیری و ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در شهرهایی از استان که پروژه‌ها در حال خاتمه است و یا پروژه ندارد هم بنیاد مسکن در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد پروژه‌های جدید است.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۵ خانوار روستایی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تعداد ۱۷ هزار و ۴۳۴ متقاضی موفق به عقد قرارداد و شروع به ساخت واحد مسکونی شده‌اند که از این تعداد ۸ هزار و ۱۸۵ واحد مسکن روستایی خاتمه‌یافته و مابقی در حال ساخت و تکمیل است و پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی دارد.

بیک‌مداح ادامه داد: افزون بر این تا پایان سال جاری تعداد یک هزار واحد مسکونی شهری و تعداد ۷ هزار واحد مسکونی روستایی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در مراحل تکمیل پروژه‌های مسکن، آورده متقاضی و همکاری بانک‌های عامل می‌تواند شتاب بخش تکمیل و تحویل این واحدها باشد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 453184
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *