۰
فرماندار خاش:

۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد

فرماندار شهرستان خاش گفت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد.
۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
 صاحب گل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما، با بیان اینکه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در نقطه راهبُردی شهر خاش تأمین شد. بیان کرد: این زمین به همت شهرداری خاش در حال قطعه‌بندی، زیرسازی و آماده‌سازی بوده و در حال حاضر، فرصتی ارزشمند برای افراد فاقد زمین و مسکن فراهم شده، تا بتوانند سرپناه مناسبی برای خود ایجاد کنند.

فرماندار خاش اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت زمین می‌توانند به سامانه‌های اقدام ملی مسکن مراجعه و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی بیان کرد: تسریع در راه‌اندازی جایگاه گاز سی‌ان‌جی CNG، کمک به ایجاد پایانه مسافربری و میدان میوه و تره‌بار خدمات شهرداری را برای مردم ماندگار می‌سازد.

 صالحی ادامه داد: احداث کتابخانه مشارکتی دستگاه‌های اجرایی در مجموعه شهرداری و در جوار ساختمان اداری نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز به‌نوعی صدقه جاریه برای مسئولان به شمار می‌رود و یقیناً با موفقیت فرزندان مردم، ثواب و برکات آن برای مسئولان می‌ماند.

 این مقام مسئول تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، حمل‌ونقل و غیره نیز به ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان کمک می‌کند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 454003
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *