۰
دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان خبر داد:

انعقاد قرارداد افزون بر ۴ هزار واحد خودمالکی نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم در استان تاکنون قرارداد خود مالکی برای ۴ هزار و ۶۴۶ واحد در بافت فرسوده منعقد شده است.
انعقاد قرارداد افزون بر ۴ هزار واحد خودمالکی نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،عطاءاله اکبری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در قالب این طرح میزان تسهیلات پرداختی به هر واحد در همه شهرهای استان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش‌یافته است که بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح در چهار گام به متقاضیان پرداخت می‌شود.
 
وی با اعلام اینکه کارمزد این تسهیلات ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت آن ۲۰ساله است، افزود: در این طرح خود مالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده‌گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تأهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.
 
دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خود مالکین در استان همچنان ادامه دارد، افزود: هم استانی‌های گرامی می‌توانند در سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس به آدرس https://saman.mrud.ir ثبت‌نام کرده و از این فرصت استفاده کنند.
 
اکبری با بیان اینکه خود مالکین می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین موردنظر جهت دریافت وام اقدام کنند، گفت: در این نوع از تسهیلات، بررسی فرم «ج» و سابقه مالکیت و استفاده از تسهیلات یارانه‌ای مطرح نیست.
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 453111
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *