۰
رئیس اداره راه و شهرسازی تفتان خبر داد:

آغاز تسطیح و آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن شهر تفتان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان از آغاز تسطیح و آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن این شهرستان در گستره ۴۰ هزار مترمربع خبر داد.
آغاز تسطیح و آماده‌سازی سایت نهضت ملی مسکن شهر تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، بهرام هاشم زهی بیان کرد: ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این سایت پیش‌بینی‌شده است، طبق تفاهم‌نامه، زمین موردنظر بعد از آماده‌سازی برای اجرای ساخت واحدهای مسکونی ویلایی ۲۰۰ متری تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین ۲۰ هکتار زمین دیگر در این شهرستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است که به‌زودی عملیات تفکیک و آماده‌سازی آن نیز آغاز می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی تفتان بیان کرد: تاکنون هزار و ۶۰۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در سامانه ثمن ثبت‌نام کردند که بعد از تأیید نهایی واجدین شرایط، واحدهای مسکونی آنها توسط بنیاد مسکن احداث خواهد شد.
 
هاشم زهی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی شهرستان تفتان که با کمبود زمین مواجه نیست این امکان وجود دارد که واحدها به‌صورت ویلایی و تک‌واحدی ساخته شود.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 453393
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *