۰
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان:

کشاورزی در سیستان و بلوچستان مکانیزه می‌شود/پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید انواع ادوات و ماشین‌های کشاورزی در سیستان و بلوچستان

طوقی گفت: تسهیلات پرداخت شده جهت خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی شامل کمباین‌های برداشت غلات، دنباله بند‌ها و ماشین آلات کششی و خود کششی بوده و همچنان ادامه خواهد داشت.
کشاورزی در سیستان و بلوچستان مکانیزه می‌شود/پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید انواع ادوات و ماشین‌های کشاورزی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،امان الله طوقی با اشاره به اهمیت و توجه به حوزه کشاورزی گفت: در راستای پیشرفت و کمک به کشاورزان از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون ۵۵۸ میلیارد ریال اعتبار جهت دریافت مراجعه‌کنندگان اختصاص یافته و به بانک معرفی شده‌اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون از محل بند الف تبصره ۱۸ مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید انواع ماشین‌های کشاورزی شامل کمباین، ادوات دنباله بند، تیلر، دروگر و انواع کارنده‌ها پرداخت شده است.

امان الله طوقی افزود: از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون ۵۵۸ میلیارد ریال تخصص یافته که متقاضیان جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال جذب شده است‌.

وی تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده جهت خرید ماشین‌ها و ادوات کشاورزی شامل تراکتور، کمباین‌های برداشت غلات، دنباله بند‌ها و ماشین آلات کششی و خود کششی بوده و کماکان ادامه دارد.
انتهای خبر/
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 452721
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *