۰

کمک انسان دوستانه جمعیت هلال احمر به معلولین

اهدای ۵۶ دستگاه ویلچر توسط جمعیت هلال احمر به معلولین کم برخوردار شهرستان خاش
کمک انسان دوستانه جمعیت هلال احمر به معلولین
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جلال هاشمزهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: در راستای کمک به بهبود زندگی معلولین و کاهش آلام انسانی تعداد ۵۶ دستگاه ویلچر به معلولین شهرستان خاش اهدا گردید.

هاشمزهی گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در راستای کمک های اجتماعی و فعالیت های بشر دوستانه و عام المنفعه و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و معلولان اقدام به اهدای ویلچر با هدف ترویج فرهنگ کمک و یاری به همنوع در شهرستان خاش انجام گرفته شد.

هاشمزهی بیان کرد: ایفای نقش مؤثر در حوزه مسؤلیت اجتماعی و کمک به خانواده های بی بضاعت و افرادی که به خاطر معلولیت سقف آرزوهایشان حضور در اجتماع است موجب شد تا جمعیت هلال احمر با همکاری اداره بهزیستی اقدام به تهیه ۵۶ویلچر جهت معلولین کم خوردار نماید.

هاشمزهی ارزش ریالی ویلچرهای اهدایی را یک میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال تخمین زد و گفت: ۳۰درصد از خدمات درمانی حمایتی معیشتی این شعبه به جامعه معلولین اختصاص داده شده است.


هاشمزهی در پایان کمک های انسان دوستانه و ترویج فرهنگ انفاق را در جامعه امری پسندیده خواند و گفت چه بسا افراد کم بضاعتی که با کوچکترین اقدام میتوان کمک بزرگی به آنها شود و بخش بزرگی از مشکلات آنها رفع گردد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب: 452305
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *