۷

موفقیت دور از دسترس نیست/ برای آینده کودکانمان برنامه ریزی اصولی داشته باشیم

مهشید ریگی: خانوادها باید برای تعلیم وتربیت فرزندان در محیطی عاری از استرس و تنش تلاش کنند
موفقیت دور از دسترس نیست/ برای آینده کودکانمان برنامه ریزی اصولی داشته باشیم
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهشید ریگی کودک هنرمند و نخبه خاشی در گفت و گو با خبر نگار ما گفت: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت از سنین کودکی خانواده به عنوان محور اصلی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند لذا خانواده ها باید برای تحقق در این امر بسیار کوشا باشند.

مهشید ریگی گفت: با توجه به اینکه کلاس ششم ابتدایی هستم و تا کسب موفقیت های بزرگتر راهی طولانی پیش رو دارم تاکنون با عزم و اراده خود و حمایت های خانواده ام توانسته ام در عرصه های بسیاری در حوزه هنر موفق شوم.

کودک هنرمند و نخبه خاشی افزود: در برنامه های متعدد شبکه استانی هامون نقش آفرینی  کرده و خوش درخشیده است.

وی افزود: با تمرین و تلاش هایی که از خردسالی باکمک خانواده ام انجام دادم در سن چهارسالگی با اجرای برنامه ای در سطح شهرستان توانستم استعداد ذاتی و توانایی خود را به اثبات رسانده و به این باور برسم که  خواهم توانست کارهای بزرگتری در آینده انجام دهم.

ریگی اظهار کرد: در جشنواره زیست فناوری پژوهش سرای دکتر حسابی در رشته ساخت کاغذ زیستی برای اولین بار و موفق به کسب مقام اول در سطح شهرستان  شدم و به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه پیدا کردم.

مهشید ریگی بیان کرد: کاغذ ساخته شده توسط وی با استفاده از برگ و صمغ درخت بنه و بادام کوهی بوده است.

کودک نخبه خاشی در پایان محیط خانواده و فضای تربیتی را برای دانش آموزان هم در مدرسه و هم در خانواده مهم خواند و خواستار توجه به  آموزش از سنین کم در فرزندان شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 452387
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *