۵

شهر تازه تأسیس اسماعیل آباد در مسیر آبادی و عمران

شهنوازی عضو شورای شهر اسماعیل آباد: با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سطح شهر و با کمک و حمایت مسؤلین خواهیم توانست در مدت زمان اندکی شاهد توسعه و پیشرفت شهر در زمینه های مختلف باشیم
شهر تازه تأسیس اسماعیل آباد در مسیر آبادی و عمران
 مسلم شهنوازی عضو شورای شهر اسماعیل آباد در گفت و گو با خبر نگار تفتان ما؛ گفت: با توجه به تازه تأسیس بودن شهر و نیاز به ساماندهی معابر در سطح شهر که ۴۰هزار متر مربع می باشد شهرداری موفق به آسفالت ۱۵هزار متر مربع شده و بقیه در دست اقدام است که سعی می شود در کمترین زمان به اتمام برسد تا شهروندان جهت عبور و مرور به مشکل برخورد نکنند.
 
مسلم شهنوازی گفت: شهرداری دو اقدام در دست اجرا در سطح شهر دارد که شامل اجرای طرح پیاده رو سازی معابر و زیر سازی آسفالت می باشد.
 
وی افزود: اجرای طرح پیاده رو سازی به مساحت ۱۵۰۰متر که ۷۰۰متر از این مقدار به اتمام رسیده در دست اجراست و قیر رایگان برای اتمام این پروژه با پیگیری های مهندس حسین زهی نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان خاش انجام گرفته است.
 
عضو شورای شهر اسماعیل آباد اظهار کرد: باساماندهی و پیاده روسازی در سطح شهر،  اقدامات شهرداری تا حد زیادی توانسته در زیبا سازی شهر از نظر بصری تأثیر گذار باشد.
 
وی بیان کرد: باتوجه به نیاز شهر و اقدامات عمرانی و ایجاد آسفالت در سطح شهر تاکنون ۲۰۹تن آسفالت با کمک و پیگیری نماینده شهرستان تأمین و به شهرداری واگذار شده است.
 
شهنوازی به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهر اشاره کرد و گفت: با حمایت و همکاری مسؤلین خواهیم توانست در مدت زمان اندکی در زمینه های مختلف در سطح شهر پیشرفت های چشمگیری داشته باشیم  با عزم راسخی که شهردار شهر اسماعیل آباد آقای الله بخش خاشی و  اعضای شورای شهر دارند تحقق این مهم دور از انتظار نخواهد بود.
 
شهنوازی در پایان پیگیری و حمایت های ویژه  نماینده مردم مهندس حسین زهی و فرماندار شهرستان را در به ثمر رساندن پروژهای  عمرانی شهر اسماعیل آباد موثر خواند و گفت: تحقق این مهم جز با این مساعدتها مسیر نمیشد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 452384
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *