۰
شهردار خاش خبرداد:

مخلوط ریزی دسترسی خیابان ۷۰ متری محمد آباد و کوچه‌های اطراف انجام شد

شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال انجام بازدید میدانی و پیگیری مطالبات مردمی عملیات گسترده مخلوط ریزی دسترسی ۷۰ متری محمد آباد و کوچه‌های اطراف با حجم بالایی از خاک ریزی از سوی واحد عمران شهرداری انجام شد.
مخلوط ریزی دسترسی خیابان ۷۰ متری محمد آباد و کوچه‌های اطراف انجام شد
مهدی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما،بیان کرد: خاک ریزی و بهسازی معابر در نقاط مختلف شهر خاش صورت گرفته و  در روزهای آینده، پس از رفع مشکل کارخانه آسفالت شهرداری، عملیات آسفالت معابر نیز انجام خواهد شد.

شهردار خاش تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات به حق مردمی و انجام بازدید های مکرر و میدانی در دستور کار مسئولان و کارکنان شهرداری بوده و تمام تلاش ما بر این است، توسعه، عمران و آبادانی شهر و محلات خاش به صورت یکسان و عادلانه شکل بگیرد.

وی افزود: در حوزه عمرانی و فضای سبز و خدمات شهر و حمل و نقل و آتش نشانی و غیره خدمت رسانی به مردم به صورت مستمر و یکپارچه و هماهنگ در حال انجام می باشد.

عبدالوحید هاشمزهی معاون شهردار خاش نیز گفت: انجام کارهای زیرساختی و بهسازی و آسفالت معابر با دشواری و هزینه بالایی از سوی شهرداری صورت می گیرد، بنابراین رهاسازی فاضلاب و نخاله های ساختمانی علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت و بد منظر جلوه می دهد، عمر آسفالت و زیرساخت ها را نیز کوتاه می کند و به دنبال آن شهروندان در اکثر نقاط شهر خاش به مشقت می افتند و خسارات زیادی به شهروندان و شهرداری وارد می آید.

وی عنوان کرد: رهاسازی فاضلاب و نخاله های ساختمانی در روی معابر آسفالته سبب بروز و وقوع چاله و چاهک شده و از این راه علاوه بر وارد آمدن خسارت به خودروها، برای عابران پیاده هم مشکل ایجاد می کند و نمازگزاران و افراد مسن و ناتوان نیز آسیب می بینند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 453403
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *