۰
رئیس هلال احمر خاش خبرداد:

اجرای مانور آموزش پناه گیری و خروج اضطراری

رئیس هلال احمر خاش گفت:اجرای مانور پناه گیری و خروج اضطراری در دبستان غیردولتی ستارگان فرهیخته با حضور تیم های امدادی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد
اجرای مانور آموزش پناه گیری و خروج اضطراری
جلال هاشمزهی   در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: اجرای مانور پناه گیری و خروج اضطراری در دبستان غیردولتی ستارگان فرهیخته با حضور تیم های امدادی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش افزود: با هماهنگی های صورت گرفته مباحثی امدادی همچون پناه گیری، خروج اضطراری، حمل مصدوم، ، اقدامات امدادی و کمک های اولیه توسط مربیان به دانش آموزان آموزش داده تا این عزیزان با آمادگی کامل در حوادث غیر مترقبه شرکت کنند.

وی  تصریح کرد: علاوه بر این یادگیری پناهگیری و تخلیه ایمن که خود به کاهش پیامدهای منفی وخسارات ناشی از زلزله کمک می کند و در نهایت منجر به شکل گیری جامعه ای تاب آور و ایمن در برابر زلزله و بلایا می شود از دیگر اهداف برگزاری این مانورها است.

هاشمزهی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با اجرای این مانور آمادگی خود را در برابر زلزله و حوادث احتمالی ارتقا دادند.  وی عنوان کردبه مناسبت روز جهانی و هفته کودک در ادامه این مانور برگزاری مسابقه نقاشی بشر دوستی نیز دربین نوگلان پیش دبستان این مجموعه اجرا و هدایایی به نفرات برتر اهدا شد .

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 453328
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *