۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته؛

بعثت نبي مكرم اسلام(ص) مبدا رهایی بشر از جاهلیت است

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش گفت: بعثت نبي مكرم اسلام(ص) مبدا رهایی بشر از جاهلیت و احياء ارزش هاي اخلاقي فلسفه اصلي بعثت پيامبر است.
بعثت نبي مكرم اسلام(ص) مبدا رهایی بشر از جاهلیت است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی عبدالستار حسین زهی در خطبه هاي نمازجمعه، اظهار كرد: پیامبر خدا در مکه مکرمه متولد شد و زندگی را آغاز كرد در حالی که یتیم بود، تحت سرپرستی عموی خویش ابوطالب قرار گرفت و آن حضرت صلی الله و علیه و سلم در سن 25 سالگی با زنی پاک دامن، زنی سرمایه دار و زنی با عزت به نام خدیجه الکبری ازدواج كردند.
 
وي گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص) با آوردن دین کامل و تربیت انسان های بزرگ و عالی مقام بزرگترین خدمت را به جامعه بشری کردند.
 
مولوي حسين زهي افزود: در زمان قبل از بعثت در همه کارهای خیر مشارکت داشتن که به دو آنها اشاره می کنیم؛ یکی خاتمه دادن به خونی ریزی که قرار بود صورت گیرد به خاطر گذاشتن سنگ حجر الاسود و دومی مشارکت در پیمانی که بین عربهای با غیرت  انجام می گرفت جهت از بین بردن ظلم و ستم های که در آن زمان صورت می گرفت.
 
وی در ادامه هفته بسیج را به همه بسیجیان محترم تبریک گفت و آروزی توفیق بیشتر و خدمت بهتر را برایشان از خداوند خواستار شد.
 
مولوی حسین زهی در پایان ضمن همدردی با مردم زلزله زده استان کرمانشاه برای این مردم کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 442670
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *