۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش در خطبه های نمازجمعه این هفته؛

تمسخر و توهین به افراد از بد ترین گناهان است/ سازمان ملل در مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت می‌کند

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: تمسخر و توهین به افراد از بد ترین گناهان است و خداوند برای این افراد جزای بسیار سختی درنظر گرفته است.
تمسخر و توهین به افراد از بد ترین گناهان است/ سازمان ملل در مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت می‌کند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی عبدالستار حسین زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی راهگشار خواهد بود و انسان را به سوی بهشت هدایت می کند.
 
وی بیان کرد: امروزه همه مردم به یک گناهی مبتلا هستند که از بدترین گناهان است و همه این گناه را انجام می دهند و آن را توجیه می کنند.
 
مولوی حسین زهی خاطرنشان کرد: توهین و تمسخر یکی از گناهانی است که موجب تنفر و اختلاف در میان مردم می شود که در نتیجه سبب درگیری می شود.
 
وی تصریح کرد: افرادی که به این گناه مبتلا هستند جوانان هستند و فرقی نمی کند چه دختر باشد و چه پسر و باید که پدران و مادران مواظب فرزندان خویش باشند تا فرزند آنها مرتکب این گناه نشود و از همان دوران کودکی به آنها آموزه های اسلامی را یاد دهند تا در سنین جوانی و نوجوانی و بعد از آن مرتکب هیچ گناهی نشوند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش با اشاره به کشتار مسلمانان بی گناه در میانمار، اظهار کرد: باید برای این مسلمانان بی دفاع و مظلوم دعا کنیم و سازمان های مثلا حقوق بشر هم در این خصوص سکوت کرده اند که باید نسبت به این مسئله مهم واکنش نشان دهند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 441931
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *