۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

شهید فهمیده الگوی جوانان و نوجوانان است/ همه مسلمانان جهان بايد براي مردم مظلوم و بي دفاع ميانمار دعا كنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: شهید فهمیده الگوی جوانان و نوجوانان است و لذا بايد با الگوگيري و حركت در مسير شهداء مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني و ايادي آنان بزنيم.
شهید فهمیده الگوی جوانان و نوجوانان است/ همه مسلمانان جهان بايد براي مردم مظلوم و بي دفاع ميانمار دعا كنند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: فردي كه تقوا دارد بايد به همه حرام ها و منكرات نه بگويد و به واجبات آري بگويد.
 
وي بيان كرد: انسان بايد از لحاظ دروني تقويت و اغنا شود و بايد گناه را از خود دوركند و در مسير تقرب به پروردگار گام بردارد و نماز اول وقت خود را ترك نكند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به 13 آبان روز شهادت شهيد فهميده، تصريح كرد: امام راحل اين شهيدوالامقام را رهبر خطاب کردند و در چنین روزی به شهادت رسیده، ما این روز را گرامی می داریم.
  وي با بيان اينكه جوانان و نوجوانان ما بايد در ایثار و فداکاری مرید و مطیع رهبر و همه آنها رهرو شهید فهميده باشند، گفت: جوانان و نوجوانان ايراني بايد به بسیجی بودن خود افتخار كنند و حضور نوجوانان در نماز جمعه گویای این آمادگی است.

 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به وفات امام حسن(ع)،افزود: ائمه اطهار از دیدگاه اهل سنت دارای جایگاه بسیار زيادي هستند تا جاییکه اشعار و سخنان زیبایی از سوی بزرگان اهل سنت در وصف اهل بیت و ائمه اطهار بیان شده است و اين امامان بزرگوار از خاندان نبي مكرم اسلام(ص) هستند.
 
وي با اشاره به جنايات و جنگ هاي منطقه، ادامه داد: طبق فرمان رهبر انقلاب اسلامي بايد در مقابل دشمنان ايستادگي كنند چرا كه آمریکا شیطان بزرگ است اما نباید اروپا را دست کم گرفت، با شیطان مذاکره و یا معامله کرد زياد مذاکره با آمریکا، دشمنی ها را زياد می کند و این نکته ای واضح، شفاف و روشن است.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به سالروز فریاد کوبنده امام راحل علیه پذیرش کاپیتولاسیون، خاطرنشان كرد: این اقدام سبب  تبعید امام راحل در ۱۳ آبان سال ۴۳ شد، ولي آمريكا در طول تاريخ نكبت بار و ننگين خود هرگز جزء توطئه و اجراي نقشه هاي شوم خود كاري نكرده است و امروز نیز دست در دست صهیونیست ها در حال چپاول ملت ها هستند.
 
وي با اشاره به كشتار مردم مظلوم و بي دفاع ميانمار، گفت: سازمان هاي حقوق بشر در خصوص كشتار مردم بي گناه ميانمار سكوت كرده اند كه بايد خدا از آن ها بپرسد چرا كه روزانه زنان و كودكان بسياري زنده به گور مي شوند و بايد مسلمانان همه جهان براي اين مردم دعا كنند تا خدا هرچه زودتر دشمنان اسلام را نابود كند.
 
وي با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ميان دانشجويان دانشكده افسري ارتش، اذعان كرد: قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره و چانه زنی نیست و دشمنان، عناصر اقتدار ملی را مزاحم خود می دانند که باید علیه خواست دشمن در جه تقویت عوامل اقتدار کشور گام برداریم.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: امنیت بستری جه پیشرفت عناصر قدرت است و اگر می خواهیم در هر بخشی از جامعه توسعه پیدا کنیم یکی از ارکان اصلی آن وجود امنیت است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 442071
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *