۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

شیرینی و لذت شکست داعش نتیجه رهبری شجاعانه و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبري بود/جبهه مقاومت با شکست داعش پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالید

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: شیرینی و لذت شکست حاکمیت داعش و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی نتیجه رهبری شجاعانه و تدابیر هوشمندانه حضرت امام خامنه ای است.
شیرینی و لذت شکست داعش نتیجه رهبری شجاعانه و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبري بود/جبهه مقاومت با شکست داعش پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالید
مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: لطف و عنایت پروردگار متعال شامل حال مجاهدان راه حق شد و رزمندگان سپاه اسلام با یاری و امداد و نصرت خداوند منان توانستند بر لشکریان ظلم و جنایتکاران چیره شوند.
 
وی بیان کرد: داعش یک غده سرطانی بود که از هر جهت مورد حمایت آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و هزاران انسان و مسلمانان مظلوم و بی دفاع در سوریه و عراق از سوی آن ها نابود شدند.
 
مولوی شهنوازی با تبريك پیروزی شیرین جبهه مقاومت اسلامی بر حاکمیت داعش و گروه های تکفیری، ادامه داد: فعالیت های داعش پایه های اسلام را سست کرد زیرا این گروه جنایتکار با اقدامات وحشیانه خود اصل اسلام و اخلاق اسلامی و انسانی را مورد هدف قرار دادند.
 
وي اذعان كرد: در مسیر این پیروزی بزرگ سردار قاسم سلیمانی که مجری دستورات رهبر معظم انقلاب بود نقشی اساسی ایفا کرد و با انتقال تجربیات به جبهه مقاومت راهبری آنها را بر عهده داشت.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اظهار کرد: اسلام با هر گونه خشونت و تندروی و افراط گرایی مخالف است لذا داعش بر خلاف اصول و عقاید مسلمانان فعالیت کرد و چهره مسلمانان را در نگاه مردم دنیا مخدوش کرد و اسلام رحمانی با فعالیت این گروه جنایتکار در دنیا تضعیف شد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 442675
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *