امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش در خطبه های نمازجمعه این هفته؛

تمسخر و توهین به افراد از بد ترین گناهان است/ سازمان ملل در مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت می‌کند

28 مهر 1396 ساعت 16:09

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: تمسخر و توهین به افراد از بد ترین گناهان است و خداوند برای این افراد جزای بسیار سختی درنظر گرفته است.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی عبدالستار حسین زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی راهگشار خواهد بود و انسان را به سوی بهشت هدایت می کند.
 
وی بیان کرد: امروزه همه مردم به یک گناهی مبتلا هستند که از بدترین گناهان است و همه این گناه را انجام می دهند و آن را توجیه می کنند.
 
مولوی حسین زهی خاطرنشان کرد: توهین و تمسخر یکی از گناهانی است که موجب تنفر و اختلاف در میان مردم می شود که در نتیجه سبب درگیری می شود.
 
وی تصریح کرد: افرادی که به این گناه مبتلا هستند جوانان هستند و فرقی نمی کند چه دختر باشد و چه پسر و باید که پدران و مادران مواظب فرزندان خویش باشند تا فرزند آنها مرتکب این گناه نشود و از همان دوران کودکی به آنها آموزه های اسلامی را یاد دهند تا در سنین جوانی و نوجوانی و بعد از آن مرتکب هیچ گناهی نشوند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش با اشاره به کشتار مسلمانان بی گناه در میانمار، اظهار کرد: باید برای این مسلمانان بی دفاع و مظلوم دعا کنیم و سازمان های مثلا حقوق بشر هم در این خصوص سکوت کرده اند که باید نسبت به این مسئله مهم واکنش نشان دهند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 441931

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/441931/تمسخر-توهین-افراد-بد-ترین-گناهان-سازمان-ملل-مقابل-کشتار-مسلمانان-میانمار-سکوت-می-کند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir