۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته؛

قیام امام حسین(ع) روز به روز جهانی‌تر می‌شود/ مناسك حج امسال با امنيت و سلامت كامل برگزار شد

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش گفت: قیام امام حسین(ع) روز به روز جهانی‌تر می‌شود و بايد همگان به اين قيام توجه كنند و از آن درس بگيرند.
قیام امام حسین(ع) روز به روز جهانی‌تر می‌شود/ مناسك حج امسال با امنيت و سلامت كامل برگزار شد
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی عبدالستار حسین زهی در خطبه هاي نمازجمعه مسجد اهل سنت حنفاء خاش، اظهار كرد: خداوند متعال دوازده ماه قمری را از زمان خلقت آسمان و زمین آفریده است و از میان این ماه ها چهار ماه را حرام قرار داده است.
 
وي ادامه داد: ماه هاي حرام عبارتند از رجب، ذی قعده، ذی الحجه و محرم كه در ماه محرم اتفاقات بسیار مهمی رخ داده که دارای اهمیت خاصی است از جمله هلاک شدن ابره که داستان آن در سوره فیل آمده است.
 
مولوي حسين زهي افزود: نخستين باری که غلاف برای کعبه درست شد در ماه محرم بود، ابتداء خلافت حضرت علی(ع) در ماه محرم بود و دیگر اتفاقاتی که در این ماه رخ داده بسیار زیاد است که تعداد آنها خیلی زیاد هستند اما یکی دیگر از اتفاقات مهم و تاریخی که در این ماه رخ داده است شهادت حضرت امام حسین است که بعد از هزار و چهارصد سال روز به روز تازه تر می شود.
 
وي با اشاره به سفر حج امسال، اذعان كرد: حج امسال که خیلی با شکوه برگزار شد و حجاج گرامی حج خود را با بهترین نحو انجام داده اند و جاي دارد از زحمات سازمان حج و زیارت ایران اسلامی تشکر و قدر دانی كنيم.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش اظهار كرد: متاسفانه مردم مظلوم و بي دفاع ميانمار توسط ظالمان كشته مي شوند كه بايد سازمان ملل و آن هاي كه دم از حقوق بشر مي زنند نسبت به اين مسئله واكنش نشان دهند و جلوي آن را بگيرند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 441525
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *