۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه خاش:

بدنام کردن مسلمانان و نمایش چهره ای زشت و خشن از اسلام در دستور کار گروههای تکفیری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه خاش گفت: بدنام کردن مسلمانان و نمایش چهره ای زشت و خشن از اسلام در دستور کار گروههای تکفیری و تروريستي است و در اين زمينه بايد با بصيرت و وحدت جامعه اسلام جلوي اين اقدامات تروريست ها گرفته شود.
بدنام کردن مسلمانان و نمایش چهره ای زشت و خشن از اسلام در دستور کار گروههای تکفیری است
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلی در گردهمایی بزرگ وحدت كه در روستاي اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش برگزار شد، اظهار کرد: گروههای تکفیری و داعش پیاده نظام دشمن و ضد وحدت بوده و هدف آنها از انجام فعالیتهای جنایتکارانه بدنام کردن مسلمانان و نمایش چهره ای زشت و خشن از اسلام است.
وي افزود: آسیبهایی که از جانب داعش و گروههای تکفیری متوجه اسلام می باشد بسیار سخت و جبران ناپذیر می باشد زیرا این گروهها به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند.

سرهنگ فضلي بيان كرد: اقدامات ضد اسلامی و ضد انسانی داعش و گروههای تکفیری در راستای اجرای برنامه های دشمنان است.

وي ادامه داد: ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان و تلاش برای نابود کردن زنان و مردان و کودکان و اقشار امت اسلامی در دستور کار مستکبران عالم بوده و متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی نتوانسته اند خود را با ایران اسلامی و کشورهای حافظ منافع اسلام هماهنگ و همسو کنند و در دام شیطانی دشمنان گرفتار شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیان کرد: مسیر ایران وحدت و همگرایی و دوری از ظلم و بی عدالتی بوده و در راستای نجات انسانها از ظلم ظالمان ادامه دارد.

وی اظهار كرد: دولت های اسلامی باید مجری قانون متعالی قرآن و شریعت دینی باشند و برای تحقق اهداف والای این دین برجسته و واحد از مواجه شدن با دشمنان هیچگونه ترسی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار تفتان ما، در این گردهمایی رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، امامان جمعه اهل سنت مساجد جامع الخلیل، حنفاء و اسماعیل آباد، فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس تبلیغات اسلامی نیز به ایراد سخن با مبحث وحدت پرداختند.
 

 
اين مراسم به همت سپاه، حوزه بسیج طلاب و روحانیون، حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، فرماندار و بخشداری مرکزی و دهیاری اسماعیل آباد گردهمایی بزرگ وحدت با حضور علما و مسئولان و معتمدان و نخبگان و دانشگاهیان در اسماعیل آباد بخش مرکزی شهرستان خاش برگزار شد.
انتهای پیام//
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 435621
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *