۰
رابط نهاد نمایندگی ولي فقيه در امور اهل سنت خاش:

وحدت امروز ایران در جهان اسلام بی نظیر است/ رمز پيشرفت و توسعه هر كشوري در وحدت و اتحاد مردم است

رابط نهاد نمایندگی ولي فقيه در امور اهل سنت خاش گفت: وحدت امروز ایران در جهان اسلام بی نظیر است و با اين اتحاد و وحدت است که ملت ها راه عظمت و پایداری را می پیمایند و در بستری آرام زندگی خواهند کرد.
وحدت امروز  ایران در جهان اسلام بی نظیر است/ رمز پيشرفت و توسعه هر كشوري در وحدت و اتحاد مردم است
مولوي يعقوب حسين بر در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام و آغاز هفته وحدت، اظهار كرد: همبستگی و اتحاد را می توان راهی برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در عرصه های مهم بین المللی دانست و همه مسلمانان باید برای رسیدن به موفقیت، هم همدلی و همزبانی خود را همیشه حفظ کنند.
 
وي با بيان اینکه وحدت فقط با شعار به دست نمی آید، ادامه داد: وحدت بین برادران دینی فقط با حرف و شعار به دست نمی آید بلکه این امر با انسجام شیعه و سنی در مرحله عمل است که می تواند آن نتیجه دلخواه را در جهان اسلام داشته باشد.
 
مولوي حسين بر تصريح كرد: جای بسی تاسف است که بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در صدد برافروزی آتش تفرقه بر آمده اند و ضمن اختلاف افکنی ها مذهبی و به راه انداختن جنگ هایی در این راستا، توانسته اند به نوعی چهره ای خشن از مسلمانان را در جوامع بین المللی نشان دهند و می خواهند از این طریق ریشه اسلام را بخشکانند.
 
وی اختلاف افکنی و دشمنی بین برادران ایمانی و هم دین را از مهم ترین برنامه های دشمنان ذکر کرد و افزود: ایران اسلامی با برادرای و اتحاد در مقابل خدعه های انسانهایی در لباس شیاطین تا جایی پیش رفته است که بذر ناامیدی را در قلب های آنها کاشته است.
 
رابط نهاد نمایندگی ولي فقيه در امور اهل سنت خاش اتحاد را از مهمترین لوازم پایداری در جهان اسلام دانست و اظهار كرد: با اتحاد است که ملت ها راه عظمت و پایداری را می پیمایند و در بستری آرام زندگی خواهند کرد و در حالیکه اختلاف از مصیبت هایی است که ثمره ای جز شکست و از بین رفتن عظمت اسلامی نخواهد داشت و این امر باعث می شود که برادری به دشمنی تبدیل شود.
 
وی گفت: ما باید با تاسی از قرآن کریم با هم متحد شویم چرا که ما مسلمانان معتقدیم باید برای آنچه که در سنت نبی گرامی اسلام آمده است عمل شود. امروزه شیاطینی هستند که با سردادن تکبیر فتوای قتل مسلمانان را صادر می کنند اما همگان بدانند طبق فرموده رسول گرامی اسلام هرمسلمانی که خون مسلمان دیگر را حلال بداند و او را به قتل برساند مسلمان نیست و کافر است.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 435589
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *