۰
گزارش تفتان ما از حفظ وحدت مهمترين توصيه امام راحل؛

امام خميني(ره)؛ پرچمدار و منادي وحدت در جهان اسلام/ حفظ اتحاد و برادري مهمترين بخش وصيت نامه امام راحل است

حضرت امام خمینی (ره) پرچمدار و منادي وحدت و همدلي در جهان اسلام بود و اتحاد اسلامی باید سرلوحه امور مسلمانان اقصی نقاط جهان باشد و امام راحل همواره بر مسئله اتحاد و برادري توصيه مي كردند و مردم سيستان و بلوچستان نيز هميشه این یادگار ارزشمند امام راحل را ارج می نهند و در حفظ آن از هر گونه تلاشی دریغ نمی کنند.
امام خميني(ره)؛ پرچمدار و منادي وحدت در جهان اسلام/ حفظ اتحاد و برادري مهمترين بخش وصيت نامه امام راحل است
به گزارش تفتان ما، وحدت در میان مسلمانان با هر گویش و مذهبی از نیازهای مهم جامعه اسلامی محسوب می شود و وحدت مسئله ای است که دشمنان از صدر اسلام تا کنون به دنبال ایجاد شکاف در بین مسلمانان بوده اند و امروزه با تغییر شرایط منطقه ای و موج بیداری اسلامی در جای جای ملل اسلامی استکبار این وحدت برای خود به عنوان تهدید فرض و سعی می کنند به هر شکل ممکن اختلاف افکنی کنند.
 
بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این باره می فرمایند: دشمنان می خواهند بین بازاری و دانشکده ای و دیگر اقشار اختلاف افکنی کنند و این یک توطئه است و دشمنان در صدداند که بشود.
 
علی ای حال هستن افرادي که امروزه خیال می کنند اسلام با پیشرفت و علم مخالف است در صورتی که به قدری در قرآن درباره فراگیری دانش سفارش شده است که شاید در هیچ کتاب دیگری مانند آن را پیدا نکنید.
 

 
حتی بسیاری از پیشرفت های جامعه از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون به یاری و کوشش جوانان فعال ایرانی و مخلص انقلابی به دست آمده است که این نشان از این دارد که اسلام به هیچ عنوان با فراگیری علم منافاتی ندارد و بالعکس کمک شایانی به پیشرفت های علمی دانشجویان جویای علم کرده است.
 
* نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه یکدلی ویکپارچگی مردم به پیروزی رسید
امام جمعه مسجد جامع طوبی و معاون حوزه علمیه دارالهدای اسماعیل آباد شهرستان خاش در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه یکدلی ویکپارچگی مردم به پیروزی رسید و حفظ کیان و مرزهای این ملت بزرگ نیز مرهون وحدت ملی مسئولان و مردم است.
 
مولوي عبدالرشيد شهنوازي بیان كرد: امام خمینی(ره) همواره ملت و حکومت را به همبستگی فرا می خوانند چرا که از نظر ایشان وحدت یک نیازدائمی نه تنها برای مسلمانان ایران بلکه همه مسلمانان در سراسر جهان به شمار می آید که از این طریق می توان از ورود بیگانگان به مرزهای اسلامی جلوگیری کرد.
 

 
وي از رابطه بین مومنان به اخوت و برادری یاد کرد و تصريح كرد: کتاب آسمانی واحد با عنصر مذهب و دین می تواند دستاورد عزت و رویکرد مثبت ارزشهای اسلامی، وحدت و مشارکت عمومی در همه صحنه های اجتماع شود و ما باید همیشه و همه حال در حفظ این نظام باارزش کوشا باشیم.
 
امام جمعه مسجد جامع طوبی و معاون حوزه علمیه دارالهدای اسماعیل آباد شهرستان خاش اظهار كرد: حفظ وحدت و حضور پرشور مردم در همه صحنه ها باعث رفع فشارهای خارجی خواهد شد چرا که وقوع انقلاب اسلامی در ایران باعث شد منافع بسیاری از کشورهای اسلامی به خطر بیفتد پس بسیار طبیعی است که بیگانگان برای به دست آوردن دوباره آن منافع سعی کنند با ایجاد توطئه هایی به مقصود خود دست پيدا كنند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 439351
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *