۰

کودکان، ساختمان را به آتش کشیدند

آتش بازی کودکان در بالکن ساختمان مسکونی در محله علی آباد حادثه آفرید.
کودکان، ساختمان را به آتش کشیدند
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از جام جم آنلاین، درپی تماس شهروندان با سازمان آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 90 و 83 را ساعت 15:09 روز گذشته به محله علی آباد، خیابان 18 متری تختی اعزام کرد.
 
رضا بابایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: مقدار زیادی البسه بسته بندی شده و لوازم خانگی مستعمل در قسمت بالکن طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده بود و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی ساختمان بود.
 
وی با اعلام اینکه در زمان بروز آتش سوزی کسی در واحد مسکونی حضور نداشت، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص درب واحد مسکونی را باز و با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.
 
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به اینکه آتش نشانان از سرایت آتش سوزی به طبقات بالایی ساختمان جلوگیری کردند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و جداکردن اجناس سوخته به مأموریت خود پایان دادند.
 
کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی، علت بروز این حادثه را آتش بازی کودکان در قسمت بالکن طبقه بالایی و افتادن کاغذ شعله ور بر روی البسه و لوازم خانگی در بالکن طبقه دوم و در نهایت بروز آتش سوزی اعلام کردند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 430057
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *