۰
فرماندار تفتان:

آموزش اساسی‌ترین رکن ارتقای حوزه سلامت است

فرماندار تفتان گفت: بی‌تردید آموزش مهم‌ترین بحث در حوزه سلامت، فرهنگ‌سازی و ارتقای شاخص‌های مطلوب است.
آموزش اساسی‌ترین رکن ارتقای حوزه سلامت است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مراسم گرامیداشت هفته سلامت با حضور فرماندار تفتان، مدیر مرکز بهداشت خاش و تفتان، اعضای شورای اداری و شورای تأمین و جمعی از دانش‌آموزان در تفتان برگزار گردید.
 
علیرضا شهنوازان در این برنامه ضمن تبریک و تشکر از تلاشگران این عرصه، بیان کرد: هفته سلامت فرصت مناسبی است برای یادآوری، تأکید، نوآوری و تجدیدنظر در مسائل مورد اهمیت این حوزه تا با رویکردی مناسب در راه سلامت جامعه گام برداریم.
 
 فرماندار تفتان آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به سطوح مختلف جامعه را حائز اهمیت خواند و ادامه داد: بی‌تردید آموزش مهم‌ترین بحث در حوزه سلامت، فرهنگ‌سازی و ارتقای شاخص‌های مطلوب است.
 
 وی اهمیت آموزش به‌ویژه در مدارس را خاطرنشان کرد و افزود: هر فرد نماینده یک خانواده بوده و تلاش مدرسه به‌عنوان جایگاه سفیران هر خانواده باید در اجرای آموزش‌های لازم بهترین و مطلوب‌ترین شکل باشد تا منتج به نتیجه مطلوب شود.
 
 فرماندار تفتان بیان داشت: بخش‌های مختلف جامعه تفتان باید در راستای تحقق شعار این هفته و استمرار بر آن تا آگاهی کامل جامعه در تلاش باشند.
 
 شهنوازان با یادآوری اهمیت سلامت در دین مبین اسلام و سفارش آن بر این مهم، ادامه داد: سلامت زیر بنای یک جامعه بوده چنان که در احادیث بسیاری می‌بینم نظافت در کنار ایمان بیان شده که خود دلیل محکمی بر سفارش دین بر سلامتی و بهداشت است.
 
 لازم به ذکر است: در حاشیه این مراسم جشنواره غذای سالم به مناسب هفته سلامت برگزار شد.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب: 454001
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *