۰

ایران هرگز چون گذشته مستعمره غرب نخواهدشد/ ترس اروپا از تبعات اقدام خود

بیوش مدیر حوزه علمیه گفت: دشمنان ایران همیشه بدنبال ناامنی و ایجاد آشوب در کشور بوده اند و هربار با پاسخ کوبنده نظام جمهوری اسلامی مواجه شدند.
ایران هرگز چون گذشته مستعمره غرب نخواهدشد/ ترس اروپا از تبعات اقدام خود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، هاجر بیوش مدیر حوزه علمیه  در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه اروپا  همیشه بدنبال دشمنی با ما بوده است، و اینک بدنبال این است تا نام سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد گفت: در همه ی اتفاقات و ناامنی ها در کشور یک سوی آنها اروپا بوده است، و خواستار این خیال باطل هستند که ایران مستعمره کشورهای اروپایی شود تا به اهداف واهی و پوچ خود برسند.

وی اظهارکرد: اروپا از تبعات کار خود سخت واهمه دارد و بدرستی میداند که قدرت اول منطقه خاورمیانه ایران است، و با نگاهی به گذشته بدرستی درمی یابند که اگر قطعا اقدامی انجام پذیرد باز خورد بدی در انتظار آن خواهدبود.

هاجر بیوش مدیر حوزه علمیه تصریح کرد: سپاه جمهوری اسلامی ایران بخاطر عملکرد مثبت و فعال بودن در منطقه خاورمیانه به قدرتی رسیده که با یک اتفاق کوچک خدشه دار نخواهدشد و هیچ اتفاق خواصی برایش نخواهد افتاد و همچنان با قدرت و صلابت به فعالیت ادامه می دهد و قرار دادن در لیست گروه های تروریستی هرگز نمیتواند از وجهه و مقاومت سپاه بکاهد.

وی به بی پاسخ نماندن اقدام اروپا توسط ایران اشاره و بیان کرد: صددرصد ایران این کار را بی پاسخ نخواهد گذاشت ما هم در جواب آنها برخورد متفاوتی خواهیم داشت که عواقب بدی برای اروپا بدنبال خواهد داشت.
 
انتهای خبر/
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 452490
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *