۰
باهدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی؛

جشنواره ملی "منتظران" در خاش برگزارشد

جشنواره ملی "منتظران" باهدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله بانشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.
جشنواره ملی "منتظران" در خاش برگزارشد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، محمد دهمرده در این جشنواره عنوان کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران باهدف تقویت و احیای ورزش‌های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد .
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

 وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه‌های ورزشی و سرگرمی لی‌لی، هفت‌سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اذعان کرد: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه‌های صنایع‌دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

این مقام مسئول افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 454019
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *