۰
آخرین جزئیات از حمله تروریستی در چابهار و راسک؛

ناکامی تروریست‌ها در تصرف مقر‌های سپاه

عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم در سه عملیات تروریستی هم‌زمان به کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه چابهار و سپاه شهرستان راسک حمله کردند که ناکام ماندند.
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور در درباره جزئیات حادثه تروریستی راسک و چابهار گفت: تروریست‌ها به مقر انتظامی دریابانی متعلق به مرزبانی و مقر سپاه در راسک به طور هم‌زمان حمله کردند. ضمن اینکه در مسیر اعزامی نیروهای کمکی هم کمین‌گذاری شده بود تا از اعزام نیروها برای کمک‌رسانی ممانعت به عمل آید.
 
 معاون امنیتی وزیر کشور افزود: در راسک تروریست با مقاومت رزمندگان موفق به ورود مقر سپاه نشدند و یک نفر از تروریست‌ها هم کشته شد و درگیری‌ها ادامه دارد البته نیروهای تروریست هم در محاصره قرار دارند.
 
 میراحمدی درباره وضعیت مقر دریابانی نیز گفت: در چابهار هم درگیری‌ها ادامه دارد و با مقاومت رزمندگان ما در عزیزان دریابانی و سایر نیروها یک نفر از تروریست‌ها کشته و تعدادی هم زخمی شده‌اند. در چابهار هم تروریست‌ها در محاصره هستند و درگیری‌ها ادامه دارد.
 
 معاون وزیر کشور افزود: ۳ نفر از رزمنده‌های مجاهد ما به شهادت رسیدند و برابر گزارش‌های اولیه ۲ نفر از عزیزان جان‌برکف سپاه و یک نفر هم از عزیزان انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیدند که ما هم این ضایعه را به همه هم‌وطنان عزیز تسلیت عرض می‌کنیم.
 
 میراحمدی در خاتمه گفت: درگیری‌ها ادامه دارد، اما اوضاع تحت کنترل هست و تروریست‌ها در محاصره قرار دارند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب: 453946
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *