۱
مهربانی را تقسیم کنیم در دقایقی که مانده تا بهار؛

نگاهی زیبا از موسسه دارالاکرام خاش به نیازمندان

ریگی مدیر موسسه دارالاکرام خاش گفت: اینک که در آستانه ی نوبهاری دیگر هستیم بیاییم قسمت کنیم مهربانی ها را برای کودکانی که چشم انتظار بخشش ما هستند.
نگاهی زیبا از موسسه دارالاکرام خاش به نیازمندان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، محمد رضا ریگی مدیر موسسه دارالاکرام خاش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای کاهش آلام انسانی و حس نوع دوستی موسسه در نظر دارد با همکاری و همیاری خیرین و مردم عزیز شهرستان خاش مرهمی بگذارد بر زخمهای کودکانی که در آستانه ی سال جدید چشمهایشان به دستان بخشنده ی ما است.

وی اظهار کرد: موسسه دارالاکرام خاش در نظر دارد برای شادباش سال نو ۱۴۰۲ به افتخار 146 کودک با استعداد در معرض ترک تحصیل مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد و معادل 500 هزار تومان کالای غیر نقدی اختصاص دهد. 

محمد رضا ریگی افزود: بیاییم با پیوستن  به زنجیره ی مهربانی تقسیم کننده شادی  برای نیازمندان باشیم و با کمکی هر چند اندک سهمی در شادمانی کودکان یتیم و بدسرپرست داشته باشیم.

ریگی در پایان گفت: اگر همه به اندازه سهم خود و با در نظر گرفتن ثواب اخروی و دنیوی این امر به نیازمندان کمک کنند مسلما جامعه و دانش آموزانی که بخاطر نیاز مالی ترک تحصیل می کنند رنج های کمتری را متحمل می شوند و کودکانی شادتر و دنیایی زیباتر را شاهد خواهیم بود چرا که دنیای مهربانی ها به تبع زیباتر از دنیای ماست.

انتهای خبر/
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 452674
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *