۰
اقدام خیرانه مؤسسه دارالاکرام در ماه مهمانی خدا؛

۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند

مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام خاش گفت: دانش‌آموزان مستعد و نیازمند که شناسایی شده و تحت پوشش قرار گرفته‌اند از تمامی خدمات و کمک‌های این مؤسسه برخوردار خواهند بود.
۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
محمدرضا ریگی مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن امکانات آموزشی و مساعد نبودن وضعیت اقتصادی خانواده قادر به ادامهٔ تحصیل نیستند که مؤسسه با شناسایی و جذب آنها و بورسیه شدن سعی دارد هیچ دانش‌آموز مستعد و پرتلاشی که به دلایل مالی از ادامه تحصیل بازمانده در سطح شهرستان از آموزش محروم نماند.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و کم‌کردن آلام نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت مؤسسه اقدام به اهدای ۱۲۶ سبد معیشتی به دانش‌آموزان کرده است تا گوشه‌ای هرچند اندک از مشکلات این خانواده‌ها رفع گردد.
ریگی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اولیه موردنیاز خانواده‌ها و خشکبار بوده که تهیه آنها از پیش از نوروز آغاز و در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع گردید.

مدیر عامل دارالاکرام اظهار کرد: دارالاکرام خاش حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل و فاقد سرپرست مؤثر علاوه بر واریز بورسیهٔ تحصیلی با ارائهٔ خدمات پنج‌گانه در حوزه‌های سلامت، معیشت، کارآفرینی، روان‌شناسی، فرهنگ و هنر و ورزش همراه و یاری‌دهنده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است.

ریگی با اشاره به اهمیت آموزش و تحصیل گفت: مؤسسه‌ها و خیریه‌ها با کمک و تحت پوشش قراردادن دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل و نیازمند می‌توانند آینده‌ای روشن را برای این دانش‌آموزان ترسیم کنند که این اقدام به‌جز پاداش و اجر دنیوی اندوختهٔ خوبی برای آخرت خواهد بود.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 453962
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *