۰
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش:

حضرت قاسم(ع) الگوی بي نظير برای نوجوانان است/ دانش آموزان بسیجی، رهروان نوجوان شهید کربلا هستند

مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: حضرت قاسم(ع) الگوی بي نظير برای نوجوانان است و شجاعت حضرت قاسم (ع) حاصل معرفت دینی وی بود.
حضرت قاسم(ع) الگوی بي نظير برای نوجوانان است/ دانش آموزان بسیجی، رهروان نوجوان شهید کربلا هستند
به گزارش تفتان ما، قاسم كوچكزايي در جمع دانش آموزان عزادار خاشي در همایش "احلی من العسل" با بيان اينكه یکی از ویژگی های دوران نوجوانی سرحالی و شادابی است، گفت: نبي مكرم اسلام(ص) مي فرمايد: "از پروردگار متعال بخواهید همواره به ما نشاط بده و ما را از کسالت دور کند".
 
وی ادامه داد: بر اساس روایات برای حفظ شادابی لازم است همواره مثبت اندیشی و امید به آینده، تقویت ایمان و انس با قرآن و دعا را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 
كوچكزايي بيان كرد: امید به ظهور حضرت حجت(عج) و برپایی حکومت عدل و داد خود موجب نشاط برای ما خواهد شد.
 

 
وي اظهار كرد: فرمول تقویت ایمان الگو برداری از حضرت قاسم بن الحسن(ع) است و حضرت قاسم(ع) با آن که می‌داند فردا به شهادت خواهد رسید در پاسخ به سوال امام حسین(ع) در خصوص نگاه وی به شهادت گفت "از نگاه من شهادت از عسل نیز شیرین‌تر است" و شما باید با نگاه به حضرت قاسم به آینده امید داشته باشیم.
 
گفتني است؛ سوگواره "احلی من العسل" در مدارس متوسطه شهرستان خاش با نوای «لبیک یا حسین علیه‌السلام و هیهات من الذله» برگزار و با عزاداری دانش آموزان با الگو گیری از حضرت قاسم ابن الحسن(ع انجام شد.
 
مداحی و سینه زنی دانش آموزان، قرائت بیانیه سراسری و پایانی همایش و اقامه نماز جماعت توسط دانش آموزان از دیگر بخش های این مراسم معنوی و باشکوه بود.
 

.

.

 
انتهاي پيام/
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 441522
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *