۰
فرمانده سپاه شهرستانی خاش:

نظام ایران در مقابل استکبار ایستاد

فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: انقلاب ایران بعد از پیروزی در مقابل استکبار جهانی ایستاد و راضی به‌زانو زدن در مقابل آنها نشد.
نظام ایران در مقابل استکبار ایستاد
سردار سرتیپ احمد مالدار در نشست با سران طوایف بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از پیروزی در مقابل استکبار جهانی ایستاد و کشور ایران را از لوث مستشاران خارجی پاک کردند و این نظام با داشتن چنین دستاوردی راضی به‌زانو زدن در مقابل استکبار نمی‌شود.
فرمانده سپاه شهرستانی خاش عنوان کرد: استکبار در ابتدای انقلاب دست به ناامن‌کردن کشور زد و پس از آن جنگ هشت‌ساله را به ما تحمیل کرد و صدام را تا دندان مسلح کردند تا انقلاب تازه شکل‌گرفته را از پای درآورد.
وی اذعان کرد: پس از اتمام جنگ دوران سازندگی آغاز شد و تا به امروز ادامه داشته است و در تمام این سال‌ها شاهد انواع توطئه‌های استکبار بر علیه نظام بوده‌ایم و با کمک بصیرت مردم همهٔ آنها را پشت سر گذاشتیم.
این مقام ارشد نظامی افزود: باتوجه‌به انتخابات پیشرو و سابقه پیشتاز بودن استان سیستان و بلوچستان در مشارکت در انتخابات داشته مردم استان دوباره خاری در چشم دشمنان خواهند بود.
فرمانده سپاه خاش خاطرنشان کرد: استان ما محرومیت‌هایی دارد و برطرف‌کردن آنها از مدیریت تا پیاده‌سازی زمان بر است؛ اما خدمات خوبی از نظام در سطح استان در حال انجام است و این موارد در مقایسه با گذشته بسیار چشمگیر است.
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 453778
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *