۱
امام جمعه خاش:

حضور مردم لرزه بر اندام دشمن خواهد انداخت/ تجدید بعیت جوانان و مردم خاش با انقلاب و آرمانهای نظام

دهقان گفت: امروز یاد آور پیروزی شکوهمند انقلاب در چهل و چهار سال قبل است انقلابی که با حمایت مردم و حضور آنان رقم خورد و بهت و حیرت را برای جهانیان به ارمغان آورد.
حضور مردم لرزه بر اندام دشمن خواهد انداخت/ تجدید بعیت جوانان و مردم خاش با انقلاب و آرمانهای نظام
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما،امروز شنبه مصادف با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه اهل تشیع خاش با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای مردم و کشور گفت: مردم و جوانان ما باید بدانند چرا انقلاب شد و چه دستاوردهایی بهمراه داشت چرا که بسیاری از جوانان امروز در آن برهه از تاریخ نبوده و تجربه آن زمان را احساس نکردند.

دهقان اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی ایران و قرار گرفتن و ارتباط با سه قاره آسیا، اروپا و اقیانوسیه باعث شده است دشمنان همیشه خیال تسلط بر این خاک را در سر بپرورانند.

وی افزود: تلاش دشمن گرفتن حکومت و چپاول سرمایه های کشور است و هیچ دلسوزی برای مردم ندارد لذا ملت ما باید در برابر نقشه های رنگ و لعاب دار دشمن هوشیار باشند.

امام جمعه اهل تشیع خاش با بیان تلاش حضرت امام(ره) از دهه چهل که با قیام و روشنگری باعث بیداری ملت ایران شد تصریح کرد: حضرت امام (ره) با رهبری حکیمانه خود این انقلاب را با پشتیبانی و حمایت مردم به ثمر رساند انقلابی که قدرتش همه را دچار بهت و حیرت کرد.

دهقان تلاش دشمن را برای نفاق و تفرقه بین عناصر پیروزی انقلاب را کاری عبث خواند و گفت: این مردم نسبت به نقشه های دشمن هوشیار و آگاه هستند و پایبندی و حمایت خود از انقلاب و رهبری را در عرصه های مختلف ثابت کردند.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تبیین دستاوردهای انقلاب را از اهم وظایف همه ی مردم خواند و گفت: این دستاوردها حاصل یک چله از عمر انقلاب اسلامی هستند.

وی همچنین مهمترین دستاوردهای انقلاب را ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور خواند و افزود: نظام و انقلاب با وجود رویارویی با تمام دشمنی ها و دسیسه چینی ها اجازه جدا شدن حتی یک وجب از خاک این کشور را به اجنبی نداده و نمیدهند.

دهقان عنوان کرد: در طول این چهل سال دشمن همواره بر طبل ناتوانی این ملت کوبیده و سعی در القای ناتوانی و ضعف به این مردم داشته است ولی روز به روز شاهد پیشرفت و دستیابی به فناوری های نوین جهانی هستیم.

امام جمعه  اهل تشیع خاش در پایان به بهره برداری قطار مسافر بری در سالروز ولادت حضرت رسول اکرم اشاره کرد و گفت: آینده ی این انقلاب به برکت اسلام و انقلاب آینده ای روشن خواهد بود چرا که ظرفیت و پتانسیل های لازم و سرمایه انسانی مستعدی برای پیشرفت را دارا هستیم .
انتهای خبر/
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 452570
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *