۰

حضور حماسی مردم در راهپیمایی مهر تائید بر انقلاب و پیروزی‌های حماسی کشور است/ پروژه‌های افتتاح‌شده از برکات انقلاب است

فرماندار کلات در راهپیمایی22بهمن در جمع مردم شهرستان بابیان اینکه حضور انتخاباتی شهرستان کلات در کنار کلان‌شهر مشهد حائز اهمیت است و باید مردم نقش‌آفرینی کنند،گفت: پروژه‌های افتتاح‌شده پس از انقلاب از برکات دهه فجر است.
حضور حماسی مردم در راهپیمایی مهر تائید بر انقلاب و پیروزی‌های حماسی کشور است/ پروژه‌های افتتاح‌شده از برکات انقلاب است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از کلات نادر، دکتراصغرموسوی تبار فرماندار کلات در جمع مردم در راهپیمایی 22بهمن با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات مهر تائید بر انقلاب و پیروزی‌های حماسی کشوراست، گفت:باید مردم حضور خود را درک کنند چون نشان از عزم ملی و عزت مردم است.
فرماندار کلات با تأکید بر اینکه رسانه‌های غربی همیشه نظام و دستاوردهای نظام را تحریف می‌کنند،اظهار داشت: حضور گرم و پرشور مردم در راهپیمایی تفاسیر و نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌کند و این دیپلماسی بدون جنگ است.
موسوی تبار با اعلام برنامه‌های که از دهه فجر 93تا دهه فجر 94انجام‌شده است،گفت:باید دستاوردهای نظام را به مردم معرفی کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: افتتاح 45پروژه و آغاز 6پروژه با مبلغ بالغ‌بر11میلیارد تومان را از دستاوردهای انقلاب در کلات است که امیدواریم بتوانیم سه سد دیگر را در شهرستان برای بهره داری که در مرحله مطالعاتی است،اجرا کنیم.
فرماندار کلات با اشاره به حضور معاونت رئیس‌جمهور در آبگیری سد چهچه و قره تیکان اظهار داشت: آبگیری دو سد بزرگ قره تیکان و چهچه را می‌توان از خدمات مهم نظام و انقلاب در سال جاری به مردم دانست و موردتوجه قرار گرفتن توزیع آب دستاوردهای کشاورزی را به دنبال دارد.
وی از نامگذاری هفته دوم بنام هفته فرهنگی کلات خبر داد و گفت: با این طرح سالی یک‌مرتبه هفته دوم را در کلات حضور دارند و خوشحالیم که امروز منطقه کلات از ابعاد رسانه‌ای موردتوجه قرارگرفته است.
موسوی تبار با اشاره به جلسه‌های کارگروه اشتغال گفت:درسال جاری شاهد توجه به بخش اشتغال هستیم و هفته‌ای یک جلسه کارگروه اشتغال تشکیل می شود تا بخش معیشت و اشتغال مردم مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار کلات ایجاد و سازمان‌دهی بسیج در بخش اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید و مهم دانست و گفت: اجرای برجام در سطح ملی عزت کشور را به همراه داشت چراکه توجه خاص ملت‌ها را به دنبال داشت.
وی حمایت‌های مقام معظم رهبری را موجب حماسه ماندگار شدن برجام عنوان کرد و اظهار داشت:برجام همچون ملی شدن صنعت نفت باید در تقویم و تاریخ ماندگار شود.
فرماندار کلات بابیان اینکه همینگونه که شور و حضور در راهپیمایی 22بهمن داشته‌ایم، باید پای صندوق‌های رأی نیز با این صلابت حضورداشته باشیم.
موسوی تبار انتخابات خبرنگاران را در کنار انتخابات مجلس مهم عنوان کرد و گفت اگر مجلس خبرگان نبود سرنوشت کشور نامعلوم بود.
وی تصریح کرد: رأی شما رأی برنامه‌ای‌هایی است که قرار سال‌هاست در کشور اجرا شود پس با بینش و دقت بیشتر در انتخابات حضورداشته باشید.
فرماندار کلات با تذکر به اعضای شورای اداری گفت: در قبال این حضورها وظیفه ماست که توجه خاصی به مردم و منطقه کلات داشته باشید و به وظایف خودمان اهمیت قائل شویم.
موسوی تبار در ادامه تصریح کرد: اگر ما شبانه‌روز برای مردم خدمت کنیم گوشه‌ای از وظایف خودمان در قبال مردم انجام داده‌ایم.
فرماندار کلات با مهم برشمردن نماز جمعه تأکید بر حضور حداکثری در نماز جمعه و راهپیمایی‌ها کرد و گفت: همه عزیزان را به نماز جمعه دعوت می‌کنم بدون دیدگاه‌های سیاسی حضورداشته باشید.
وی با تقدیر روش مباحث حجت‌الاسلام صاحبی را برای همه سنین مفید دانست و از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 426901
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *