۰
وعده دیدار ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب

خالد دادکانی گفت:شرکت در راهپیمایی خط بطلانی خواهد بود بر تمام نقشه‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمن وما با حضور همیشگی خود دشمنان نظام را به حول قوه الهی ناکام خواهیم گذاشت
۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما،خالد دادکانی، فرزند شهید حسین دادکانی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما گفت: همه اقشار مردم با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی بار دیگر وحدت، اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان بخصوص دشمنان این نظام خواهند کشید.

وی اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی خط بطلانی خواهد بود بر تمام نقشه‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمن وما با حضور همیشگی خود دشمنان نظام را به حول قوه الهی ناکام خواهیم گذاشت.

دادکانی افزود: به‌عنوان فرزند شهید از تمام اقشار مردم جوانان، فرهیختگان و فرهنگیان، دانشجویان، کارگران و... همه دعوت می‌کنم با شرکت حداکثری خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ثابت کنند ماهمان ملت سال ۱۳۵۷ هستیم و تا ابد پای عهدی که با این نظام و ولایت بسته‌ایم خواهیم ماند.

وی همچنین اهمیت راهپیمایی امسال را بیش از سال‌های گذشته خواند و گفت: امسال دشمنان این مرزوبوم توجه بیشتری به راهپیمایی خواهند داشت ولی مردم ما به‌مانند گذشته و با حضور پررنگ خود حمایت خود از این انقلاب را به اثبات خواهند رسید.

انتهای خبر/
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 452557
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *