۰
نشست نهضت روشنگری وجهاد تبیین دستاوردهای انقلاب؛

انقلاب به زن جایگاه و مقام ویژه ای داد

حجت الاسلام والمسلمین شیبک گفت: مقایسه جایگاه زنان قبل و بعد از انقلاب بخوبی نشان دهنده جایگاه و مقام زنان در انقلاب اسلامی ایران است.
انقلاب به زن جایگاه و مقام ویژه ای داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، نشست روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه بانوان و مقایسه جایگاه زن قبل و بعد از انقلاب با حضور معاونت سپاه شهرستان سرهنگ سارانی و حجت الاسلام والمسلمین شیبک مسؤل عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان و جمعی از خواهران در محل کانون فرهنگی بسیج خاش برگزارشد.

 حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به نامگذاری روز زن در قبل از انقلاب بمناسبت تولد مادر شاه و نامگذاری روز زن بعد از انقلاب نشان از شأن و مقام بالای زن در حکومت اسلامی است.

وی افزود: در زمان انقلاب به زن شخصیت و مقامی داده شد که تمام هجمه های دشمن در همین راستا است دشمن در فضای مجازی امروز با تمام تلاش سعی در کمرنگ کردن ارزشها و آرمانهای اسلامی برای بانوان کرده است.

شیبک بیان کرد: دستاوردهای انقلاب در تمام عرصه های علمی و پژوهشی امروز برای همه به اثبات رسیده کشوری که قبل از انقلاب همه تجهیزات خود را وارد می کرد امروز پیشرو در همه ی عرصه ها است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب نهادهای حمایتی زیادی در راستای کمک به نیازمندان و محرومان بناشده گفت: سازمان بهزیستی در جهت حمایت معلولین  جسمی وحرکتی و کمیته امداد امام (ره) برای کمک و خدمت رسانی به نیازمندان بناشده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک با اشاره ناشکری برخی از انقلاب و دستاوردهای آن گفت: انقلاب در عرصه خدمت رسانی به مردم اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده امنیتی که امروز مردم ما شاهد آن هستند مرهون زحمات مردان و زنانی است که بصورت شبانه روز در عرصه امنیت فعالیت میکنند.

شیبک در پایان تبیین و روشنگری در راستای دستاوردهای نظام و انقلاب را وظیفه همه دانست و بیان خدمات و پیشرفت های انقلاب در تمام عرصه را لازمه ی هوشیاری و بصیرت ملت دانست.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 452540
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *