۰
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان:

با همکاری ستاد اعتکاف استان برگزار میشود؛/ افزایش معنویت در جوانان با اعتکاف و خودسازی

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحدبامری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: ماه رجب سراسر فضیلت و خوبی است جوانان ما با اعتکاف و بهره برداری از فضایل این ماه میتوانند به خودسازی برسند.
با همکاری ستاد اعتکاف استان برگزار میشود؛/ افزایش معنویت در جوانان با اعتکاف و خودسازی
حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد بامری مسؤل نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با توجه به قرار گرفتن در ماه پرفضیلت رجب و برنامه های اجرایی در این ماه در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، گفت: بمناسبت ایام ماه رجب و اعتکاف جلسه ای با مسؤلین برگزار وطی آن فراخوان نیز داده ایم در همین جهت سعی شده تمامی برنامه ها در راستای خودسازی، بالابردن معنویت درزندگی و اخلاق برگزار شود.

وی اظهار کرد: اعتکاف دانشجویی در دوبخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد که تمهیدات لازم اندیشیده شده است بر همین اساس مسجد قائم (عج) دانشگاه سیستان و بلوچستان برای اعتکاف خواهران و مسجد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ویژه برادران است همچنین در سایر مراکز دانشگاهی استان از جمله دانشگاه ولایت ایرانشهر، دانشگاه زابل و دانشگاه دریانوردی با همکاری دفاتر نهاد در صورتی که ثبت نام به حد نصاب برسد مراسم اعتکاف در مساجد این دانشگاه ها نیر برگزار خواهد شد.

بامری با تأکید بر اینکه تلاش بر این است که همه ی برنامه ها با همکاری و طبق قوانین و ضوابط ستاد اعتکاف استان برگزار می شود افزود: مراسم معنوی اعتکاف امسال با شعار اعتکاف، معنویت، تبیین برگزار خواهد شد که برنامه های متعددی در همین راستا در نظر گرفته شده است که در ایام اعتکاف اجرایی خواهند شد.

مسؤل نهاد رهبری در دانشگاه های استان بیان کرد: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با همکاری ستاد اعتکاف و سازمان تبلیغات استان و دبیران هیئت دانشجویی و کانون های فرهنگی مراکز دانشگاه ها ی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پس از نام نویسی و شرکت در مراسم معنوی اعتکاف برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد گفت: اعطای تسهیلات عتبات عالیات به قید قرعه به چهل نفر از معتکفین یکی از چندین برنامه در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان میتوانند از این فرصت استفاده کنند و بهره های معنوی زیادی ببرند.

حجت الاسلام بامری در پایان از نشست تبیین، پرسش و پاسخ، حلقه های معرفت، مناجات خوانی و جشن ولادت امام علی(ع) همچنین اعمال ویژه اعتکاف از مهمترین برنامه های این مراسم معنوی نام برد.



انتهای خبر/
پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 452484
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *