۰
برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در خاش؛

با روی آوردن به ورزش خانواده و جامعه ای سالم داشته باشیم

بمناسبت هفته بسیج برنامه های متعددی از سوی اداره ورزش و جوانان در راستای تشویق و ترغیب جوانان به ورزش برگزار شد
با روی آوردن به ورزش خانواده و جامعه ای سالم داشته باشیم
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مسافر شهنوازی رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان خاش با توجه به برگزاری برنامه های متعدد از سوی این اداره در هفته بسیج گفت: مسابقه دوچرخه سواری با حضور پرشور و استقبال خوب جوانان و نوجوانان از محل فلکه حیدر کرار تا گلزار شهدا انجام گرفت و در پایان به برترین ها جوایزی اعطا شد.

شهنوازی بیان کرد: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا در هفته بسیج در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر  برنامه های انجام گرفته توسط این اداره می باشد.

شهنوازی با توجه به وجود بازی های بومی و محلی و آشنایی جوانان با این برنامه ها گفت: مسابقات بومی و محلی در رشته های مختلف یه قل و دوقل، پرش طول، کیسه گونی و... برگزار شده است.

مسافر شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: همایش پیاده روی امروز پنج شنبه سوم آذر ماه با همکاری سپاه شهرستان و اداره ورزش و جوانان برگزار می شود که در پایان نیز جوایزی اهدا خواهد شد.
برنامه های ورزشی همگی در راستای فرهنگ سازی و تشویق جوانان به ورزش و روی آوردن به سبک های سالم زندگی که در پی آن جامعه ای سالم نیز خواهیم داشت برنامه ریزی شده است.

شهنوازی در پایان گفت: به مناسبت اختتامیه بازی های انجام گرفته در طول هفته بسیج برنامه فینال نهایی جام پرچم نیز توسط این اداره در حال اجرا می باشد که در پایان از برترین های این جام تجلیل خواهدشد.  

انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 452325
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *