۰
نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان خاش با اصحاب رسانه بمناسبت هفته بسیج

بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است

دشمن با توجه به پیشرفت ایران در عرصه های مختلف در پی توطئه نیرنگ وبزرگنمایی بوسیله شبکه های دروغین منو تو و اینترنشنال و ‌...می باشد
بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان خاش امروز پنج شنبه ۲۶آبانماه بمناسبت چهل و سومین سالگرد تأسیس بسیج بدستور حضرت امام در محل سپاه شهرستان با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: با توجه به پیشرفت و قدرت ایران در عرصه های مختلف و حمایت مردم از نظام که در راهپیمایی ۱۳آبان شاهد آن بودیم دشمن برآن است با توطئه و نیرنگ های دروغین وبزرگنمایی حوادث توسط شبکه های معاند اذهان مردم را مشوق کند و این امر هوشیاری نیروهای وفادار و انقلابی را برای خنثی سازی این جریانات دروغ میطلبد.

ثمره حسینی بیان کرد: ایران در حوزه دفاعی امنیتی، علمی، فرهنگی پیشرفت های زیاد و چشمگیری داشته با توجه به اتکای همه ی کشورهای محور مقاومت به ایران وحشت دشمنان نظام در پی داشته است که بدنبال جریان سازی و بحث های گوناگون برای ضربه زدن به نظام هستند.

ثمره حسینی اظهار کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید بدست آمده و با دروغ و نیرنگ های دشمنان هرگز از بین نخواهد رفت روزهای ۲۴,۲۵,۲۶آبان که دشمن برای برنامه ریزی کرده بود باهوشیاری و بصیرت مردم ناکام ماند وآرامش و امنیتی که  هم اکنون دررشهرها برقرار است مشت محکمی بر دهان دشمن زده شد.

ثمره حسینی با توجه به اینکه در آستانه ی هفته بسیج قرار داریم افزود: بسیج مانند سالهای گذشته و با توان بیشتر سعی بر آن دارد برنامه های مختلفی با محوریت بسیج خدمتگذار مردم است انجام دهد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بسیج لشکر مخلص خداست گفت: حضور بسیج در همه ی عرصه ها برای کمک به مردم مثال زدنی و در عمل نمایش داده شده کرونا در کشور نمونه بارز تلاش جهادگران بسیجی برای کمک به مردم بود و در تمام حوادث غیرمترقبه بسیج پیشگام بوده و هست و همین همیشه در عرصه بودن بسیج باعث ترس دشمن از بسیج و نگرانی آنها شده است چرا که با وجود بسیجیان جهادگر در تمامی عرصه ها نیازها و کمبودها محقق خواهند شد.

ثمره حسینی بر اهمیت فضای مجازی تاکید کرد وگفت: در گذشته دشمن مشخص و در خاکریز بود امروز با توجه به اینکه در مدت کرونا تمام سنین با گوشی سروکارداشته و آشنایی کامل دارند حضور  دشمن را در خانه خواند و  هوشیاری و خنثی نمودن دروغهای دشمن در فضای مجازی و جهاد تبیین که از فرمایشات مهم مقام معظم رهبری می باشد را مهم برشمرد.

فرمانده سپاه شهرستان ۴۶برنامه را برای هفته بسیج عنوان کرد که از یکشنبه ۲۹آبانماه مصادف با اولین روز هفته بسیج اجرا خواهند شد و همه ی برنامه ها در راستای خدمت رسانی و کمک به مردم خواهند بود.


*برنامه رزمایش جهادگران در راستای خدمات رسانی به مردم*مسابقات قرآنی و محافل انس باقرآن

*برنامه مسابقات نقاشی، میز خدمت، اهدای خون، برگزاری پویش سلیمانی ها، کاسبان امین، نشست های بصیرتی، همایش رزمی کاران در قالب گردان های بیت المقدس، کارگاههای مهارت آموزی ویژه خواهران،فعالیت های مجاز، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، کمک های مؤمنانه به نیازمندان  و...از برنامه های اجرایی بسیج در طول هفته بسیج خواهند بود.
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 452309
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *