۰
با رمز یا فاطمه الزهرا (س)؛

پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان آغاز شد

صبح امروز پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان با رقابت ۳۰ تیم با رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» کار خود را آغاز کرد.
پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان آغاز شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما ، تیم های شرکت‌کننده در پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان فرمان سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ساعت ۹ صبح امروز در محل پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با رمز فاطمه الزهرا (س) رقابت خود را آغاز کردند.
 
در ابتدای ثبت‌نام این رویداد ۲۳۵ نفر در قالب ۶۲ تیم در بخش‌های پویانمایی، نرم‌افزار ویژه تلفن همراه و بازی‌های ویژه تلفن همراه برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام که پس از ارزیابی‌های تخصصی صورت‌گرفته در نهایت ۳۰ شامل ۴۳ خواهر و ۷۸ برادر در این دوره پذیرش شدند.
 
بر اساس این گزارش در بخش پویانمایی ۹ تیم، بازی‌های ویژه تلفن همراه سه تیم، در قسمت نرم‌افزار ویژه تلفن همراه هفت تیم و در بخش تولیدات چندرسانه‌ای ۱۱ تیم با حضور ۱۲۱ نفر از سراسر استان به مدت ۴۸ ساعت تولید محصول خواهند کرد.
 
گفتنی است؛ محورها و موضوعات این رویداد شامل فلسطین و غزه، عفاف و حجاب، خشکسالی و تالاب هامون، توسعه سواحل مکران و اقتصاد دریا و شهید و شهادت است.
 
شرکت‌کنندگان از امروز به مدت ۴۸ ساعت با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان تیم‌های برتر با تیم سازمان فضای مجازی بسیج استان به تهران برای رقابت‌های کشوری اعزام می شوند.


انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 453589
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *