۰
مسئول سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری نشست جبهه‌ علمی و فرهنگی بسیج اساتید سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان گفت: نشست سراسری جبهه‌های علمی و فرهنگی در ۳۰ آبان‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
برگزاری نشست جبهه‌ علمی و فرهنگی بسیج اساتید سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،محبعلی رهدار در گفتگو با خبرنگار «عصرهامون» بیان کرد: نشست سراسری جبهه‌های علمی و فرهنگی هم‌زمان با گرامی داشت هفته بسیج در ۳۰ آبان با حضور گروه‌های علمی و فرهنگی بسیج اساتید در بیش از ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی با شعار «استاد بسیجی؛ کارآمدی نظام حکمرانی و آزادی قدس، آرمان اسلامی» برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این نشست به‌صورت ویدئوکنفرانس هم‌زمان با سراسر کشور با حضور ۲۲ کانون بسیج اساتید سیستان و بلوچستان و با شرکت هزار و ۱۴۰ نفر از اساتید بسیجی استان برگزار می‌شود.
 
رهدار تصریح کرد: این نشست در زاهدان در تالار معراج دانشکده مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان و به‌صورت هم‌زمان در دانشگاه شهرستان‌های زابل، چابهار، سراوان، ایرانشهر، نیک‌شهر و خاش برگزار خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: در این نشست بازخوانی، ارزیابی و توسعه فعالیت‌ها و نقش‌آفرینی‌های تخصصی اساتید بسیجی در چهار حوزه علمی، سیاسی، فرهنگی و آموزش و تربیت به‌منظور کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی موردتوجه است.
 
مسئول بسیج اساتید سیستان و بلوچستان افزود: در حوزه علمی هیئت‌های اندیشه‌ورز، اندیشکده‌ها و گروه‌های مسئله‌محور، گروه‌های علمی مطالعات زنان و خانواده، فن آوران و نوآوران، افکار سنجان، کارگروه‌های مطالعات توسعه و پیشرفت مناطق کمتر برخوردار و کمیته‌های تخصصی کمک به حکمرانی در این نشست حضور خواهند داشت.
 
رهدار تصریح کرد: این نشست باهدف ارائه گزارش فعالیت‎های علمی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی کانون‎های بسیج اساتید دانشگاه‎ها و مراکز آموزشی عالی در کمک به حکمرانی و تعمیم مطالبه‎گری برای تحقق محتوای بسته‎های سیاسی حل مشکلات شهر و استان و نیز بیانیه سیاسی با ارتباط برخط دانشگاه‎های اصلی هر استان برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه استقرار تفکر انقلابی در دانشگاه‌ها یک ضرورت به شمار می‌رود تصریح کرد: اساتید بسیجی با جهاد تبیین و حضور جدی در صحنه‌ها می‌توانند در این مهم اثرگذار باشند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 453497
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *