۰
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود‎ ‎

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در پارک علم و فناوری این استان برگزار می‌شود.
پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود‎ ‎
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ،سردار عوضعلی فقیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» با اشاره به برگزاری رویدادهای سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که یکی از اقدامات موثر بسیج در کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: برگزاری این رویداد بسیار مفید و ارزشمند است و جوانان انقلابی و با نشاطی در این برنامه حضور دارند که با تفکرات و اندیشه‌های علاقه مند به فضای مجازی به جهت پیشبرد اهداف و رسالت بسیج حضور پیدا می‌کنند.

‎وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته شاهد افزایش حمایت بسیج از اقدامات حضور نیروهای انقلابی و فعال در فضای مجازی، رسانه‌ها و عرصه دیجیتالی هستیم، تصریح کرد: سازمان فضای مجازی بسیج امسال نیز در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای مردمی دیجیتال؛ شناسایی استعدادهای و ظرفیت‌های مردمی تولید محتوا و حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال اقدام به برنامه ریزی و برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است‎.  

‎ معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با بیان اینکه حضور دراین رویداد آزاد است و کلیه علاقه مندان می‌توانند در چهار قالب تعریف شده شرکت کنند، افزود: تیم‌های شرکت کننده در این رویداد در چهار قالب پویا نمایی، بازی‌های موبایلی، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدات چندرسانه‌ای به رقابت می‌پردازند.

‎وی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام از تاریخ ۱۸ آذرماه آغاز و تا امروز ۲۱ آذرماه ادامه داشت، گفت: در بخش‌های اعلام شده توسط دبیرخانه این رویداد در مرحله استانی، تیم‌ها در یک ماراتن ۴۸ ساعته به رقابت خواهند پرداخت.

فقیری ادامه داد: شرکت کنندگان در چهار قالب تعریف شده و طبق موضوعات اعلام شده در مراسم افتتاحیه اقدام به تولید محتوا خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه امسال پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج سیستان وبلوچستان میزبان چندین تیم است، اذعان کرد: در این رویداد بخش قابل توجهی از شرکت‌کنندگان خواهر هستند و تیم‌های برادران و تیم خانوادگی حضور دارند و این افراد با توجه به توانمندی و تخصصشان در رویداد استانی شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: آئین افتتاح پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج از روز چهارشنبه ۲۲ آذر آغاز و روز جمعه ۲۴ آذر ماه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای خبر/

 
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 453587
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *