۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

جوانان امروز افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان جوانان شرکت‌کننده افسران جنگ نرم هستند و امید داریم خروجی مطلوبی را برای استان به ارمغان بیاورند.
جوانان امروز افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی هستند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از زاهدنیوز، سردار عوضعلی فقیری در آیین افتتاح پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این رویداد بسیار مهمی است که جوانان این مملکت با علم و تخصص خود آن را رقم می‌زنند و امید داریم به همت این شرکت‌کنندگان خروجی بسیار مطلوبی برای استان به ارمغان بیاورند.

 وی ادامه داد: ما خارج از جهان نمی‌توانیم زندگی کنیم ما در خلأ نیستیم باید بدانیم که اطراف ما چه می‌گذرد اتفاقاتی که امروزه در غزه شاهد آن هستیم به‌سادگی نمی‌توان از آنها عبور کرد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان تصریح کرد: مردم غزه مظلوم‌ترین افراد عالم هستند این مردم مظلوم تحت ظلم بزرگ‌ترین ظالمان عالم قرار گرفتند باید با اقدامات کاری کرد که این ظالمان و غاصبان با یاری خدا سر جای خود بنشانیم.

 وی افزود: پنجمین رویداد باهدف شبکه‌سازی در استان و دیدن آموزش‌های لازم برگزار می‌شود تا رزمندگان فضای مجازی باقدرت بتوانند پیش روند شما سربازان و افسران جنگ نرم هستید.

 فقیری تشریح کرد: نباید جوانان خود را دست‌کم بگیرند در این رویداد گروه مجهز با همدلی می‌توانند کاری انجام دهند که همه انگشت بر دهان بمانند افراد بومی این منطقه اگر دست‌به‌کار نشوند قطعاً باید پاسخگو خداوند در آخرت باشند.

 وی افزود: اگر بخواهیم کاری کنیم باید به بالاترین حد، آن کار را با جدیت تمام انجام دهیم هم مسئولان این برنامه و هم شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند همچنین مسئولان باقدرت مطابق با قوانین پیش روند.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان اذعان کرد: جوانانی که امروز در این رویداد حضور دارند افسران جنگ نرم جمهوری اسلامی هستند باید نقطه‌ضعف و قوت خود را شناخت و بر اساس طرح اقدام کنند و با بررسی کارشناسان بهترین راهکارها شناسایی شود.

 وی مطرح کرد: چتر بسیج بر تمامی افکار و عقاید جز ضدانقلاب باز است لازم نیست که مانند هم فکر کنیم هر کس مطابق بافکر و عقیده‌ای که دارد پیش می‌رود تا پازل تکمیل شود هرکس مطابق با فکری که دارد قدم برمی‌دارد.

 فقیری اظهار کرد: برای اجرایی‌شدن گام دوم باید تمام توان و تلاش خود را به کاربرد نباید منتظر باشیم تا دیگران برای ما کاری انجام دهند باید خود را باور کرد که مردم این استان می‌توانند با مدیریت جهادی و گماردن همت و اراده پیش روند.

 برنامه یک‌ساله توانمندسازی باعث درخشش تیم‌ها می‌شود

 محمد نبی شهیکی، رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان بیان کرد: در پایان این رویداد تیم‌های برگزیده به واحدهای فناور تبدیل می‌شوند تا به‌صورت حرفه‌ای بتوانند برای اقدامات بعدی باقدرت جلو روند این حوزه به بخش‌های مختلف گره‌خورده است علاوه بر ذهن پویا و خلاق آشنایی با برنامه‌های جدید و نوین بسیار نیاز است.
 


 وی ادامه داد: در مرحله آغازین شناسایی افراد انجام می‌شود و این حمایت وجود دارد که در امتداد این رویداد پارک و علم و فناوری دوره‌های تخصصی هوش مصنوعی، متاورس و... برگزار شده است.

 حضور تک‌تک افراد دارایی با ارزشی است که با تعهد کاری این وظیفه برای پارک علم و فناوری ایجاد می‌شود که از آنها حمایت کند مهم‌ترین دارایی زیست‌بوم نسل جوان هستند که نمود پررنگی دارند این هدف را داریم که برنامه یک‌ساله توانمندسازی با ابزارهای جدید برای آموزش تدوین شود تا این گروه‌ها سال آینده درخشنده‌تر حاضر شوند.


انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 453590
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *